Barbamama

X-factor

45 indlæg i dette emne

Jeg laver lige en tråd, så vi ikke spammer voksen smalltalk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh det er så hyggeligt med "gensyn-sangen" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder i øvrigt helt sikkert med IBN. Jeg vil gerne anerkende at Jogvan og Emilie er dygtige, men jeg synes også de er lidt ... Kedelige? Ej, det er strengt at sige, men jeg tror bare hurtigt, jeg ville glemme dem :blush

Men det handler nok også om sangvalg. Jeg tror generelt at jeg deler smag mere med Thomas end med Lina og Remee :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :)

Jaaa det er altid sjovt, når de gamle kommer og optræder :D

 

Jeg synes så, at IBN har været lidt kedelige ;) Men de er dygtige. Ingen tvivl om det.

 

Hvor er det i øvrigt vildt, så meget salen skriger, hver gang Citybois kommer i billedet. Fatter simpelthen ikke, at de røg ud. Jeg ville godt have sat penge på, at de havde vundet. De har jo SÅ mange fans :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder i øvrigt helt sikkert med IBN. Jeg vil gerne anerkende at Jogvan og Emilie er dygtige, men jeg synes også de er lidt ... Kedelige? Ej, det er strengt at sige, men jeg tror bare hurtigt, jeg ville glemme dem :blush

Men det handler nok også om sangvalg. Jeg tror generelt at jeg deler smag mere med Thomas end med Lina og Remee :)

Haha, jeg syntes IBN er helt vildt keedelige :lolhit

Jeg syntes ikke de laver andet det der tre-stemmighed (der også er flot, ingen tvivl)

Men du har helt ret - sangvalget gør meget, og jeg har altid syntes Blachman valgte nogle sære sange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor spøjst BBM, jeg synes IBN er SÅ kedelige!!! Undtagen den sang de sang med de kendte, som jeg ik ka huske hva hedder :)

Jògvan har virkelig en fed stemme og tror jeg ku være vild med hans musik.

Emilie synger bare vildt godt!

Tror Emilie vinder.

Håber på Emilie eller Jògvan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mit første afsnit af X-Factor er i dag, og jeg er mest til hende Emilie. Men nu går jeg snart i seng, så hvem der vinder, rager mig egentlig en høstblomst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :)

Jaaa det er altid sjovt, når de gamle kommer og optræder :D

Jeg synes så, at IBN har været lidt kedelige ;) Men de er dygtige. Ingen tvivl om det.

Hvor er det i øvrigt vildt, så meget salen skriger, hver gang Citybois kommer i billedet. Fatter simpelthen ikke, at de røg ud. Jeg ville godt have sat penge på, at de havde vundet. De har jo SÅ mange fans :blink

Jeg er sikker på, at det er fusk med stemmerne i sådan nogle programmer!

Det er planlagt næsten fra start, hvem der vinder..

Det er ik for sjov, at alle dommere har vundet én gang hver og de "tilfældigvis" alle har en sanger i finalen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :)

Jaaa det er altid sjovt, når de gamle kommer og optræder :D

Jeg synes så, at IBN har været lidt kedelige ;) Men de er dygtige. Ingen tvivl om det.

Hvor er det i øvrigt vildt, så meget salen skriger, hver gang Citybois kommer i billedet. Fatter simpelthen ikke, at de røg ud. Jeg ville godt have sat penge på, at de havde vundet. De har jo SÅ mange fans :blink

:ditto

Jeg forstår heller ikke hvordan det lige skete, de røg ud. Omend jeg er godt tilfreds med det (;)) gav det ingen mening..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er skægt, så forskellige man kan være. :D Men jeg er generelt også glad for Thomas' "sære" sangvalg :D

Og Jogvans stemme synes jeg grænser til det irriterende :lolhit

Men jeg tror også Emilie vinder. Og det synes jeg vil være helt fair. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er skægt, så forskellige man kan være. :D Men jeg er generelt også glad for Thomas' "sære" sangvalg :D

Og Jogvans stemme synes jeg grænser til det irriterende :lolhit

Men jeg tror også Emilie vinder. Og det synes jeg vil være helt fair. :)

Jeg er også ret sikker på Emilie vinder - og ganske fortjent også. Hun synger godt og jeg tror hun rammer ret bredt. We will see very soon :D

Og ja, vildt sjovt så forskellige vi er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på, at det er fusk med stemmerne i sådan nogle programmer!

Det er planlagt næsten fra start, hvem der vinder..

Det er ik for sjov, at alle dommere har vundet én gang hver og de "tilfældigvis" alle har en sanger i finalen ;)

 

Tror du virkelig? :unsure

 

Hvis det var tilfældet, så ville hele konceptet jo vælte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, der er fusk med i det. Jeg tænker, at det må være ret ulovligt eftersom nogen betaler penge for at stemme, og det ville være for "farligt" for DR at gøre... Og såvidt jeg lige husker, er det da slet ikke hver sæson, hvor hver dommer har haft en deltager i finalen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du virkelig? :unsure

Hvis det var tilfældet, så ville hele konceptet jo vælte.

Jeg ved 100% at nogle talent shows gør det. Kendte engang en der blev betalt for at være med. Han havde manuskrift og vidste, hvornår han sku lave fejl osv, så han ku blive sendt hjem..

Det har ødelagt min tiltro til alle talentshows.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, der er fusk med i det. Jeg tænker, at det må være ret ulovligt eftersom nogen betaler penge for at stemme, og det ville være for "farligt" for DR at gøre... Og såvidt jeg lige husker, er det da slet ikke hver sæson, hvor hver dommer har haft en deltager i finalen?

Nej, men i år er det bare en oplagt "undskyldning"..

Jeg ved (som skrevet ovenover) at nogle shows fusker, men ved ik med skkkerhed, at der er fusk her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt urelateret, så er der sgu hårdt for preggo her, at se x-Factor - tudede helt vildt ved de første videoer med de pårørende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaat... Havde troet at han røg her i første runde :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ps: jeg tror heller aldrig det er en tilfældig rækkefølge hun nævner, hvem der går videre :D

Ved nogen egentlig, hvorfor finalen sidste år "bare" var i det normale studie og hvorfor de er gået tilbage til kæmpe scene osv igen i år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem røg? Jeg er gået i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ps: jeg tror heller aldrig det er en tilfældig rækkefølge hun nævner, hvem der går videre :D

Ved nogen egentlig, hvorfor finalen sidste år "bare" var i det normale studie og hvorfor de er gået tilbage til kæmpe scene osv igen i år?

Måske noget med økonomi/tid - ift melodi grand prix?

Tror Emilie vinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt overrasket og øv over at IBN ikke gik videre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem røg? Jeg er gået i seng ;)

Den kedelige gruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske noget med økonomi/tid - ift melodi grand prix?

Tror Emilie vinder :)

Nårh ja, det lyder logisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ps: jeg tror heller aldrig det er en tilfældig rækkefølge hun nævner, hvem der går videre :D

Ved nogen egentlig, hvorfor finalen sidste år "bare" var i det normale studie og hvorfor de er gået tilbage til kæmpe scene osv igen i år?

 

DET tror jeg så til gengæld heller ikke. Det er bestemt ikke tilfældigt :D Alle vidste at Emilie ville gå videre, så derfor var det jo mere spændende med de to andre.

 

Ja, det gjorde de fordi, at det var de gamle "rigtige" dommere, der var samlet igen. Så derfor skulle alt være som dengang :) 

 

Det var i hvert fald, hvad de sagde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kedelige gruppe :)

Fjong ballon :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER