TroldeMor

Ammetoppe

11 indlæg i dette emne

Jeg står og skal til at have fat i en ammetop eller 2, så jeg er klar til lillemandens ankomst :loveshower

Jeg har været lidt rundt på nettet og lede, men jeg synes det er svært at bestemme sig for hvad man skal købe...

Jeg har kigget lidt på denne - jeg kan godt lide at den "rynker" på maven, for det kamouflerer dellerne så godt :P

Og har også tænkt på denne - Der skal man jo så selvfølgelig have en anden trøje på udover... Men hvis man tager en løs trøje udenpå, er det måske også en løsning der gør at man kan kamouflere efterfødsels-maven en smule :blush

Bottom line er at jeg gerne vil have en ammetop der ikke er alt for afslørende på maven... Men synes det er svært at finde :rolleyes

(og så må den selvfølgelig også godt koste mindre end spidsen af en jetjager ;) )

Hvad har i brugt/været glade for?

-------------------------------------------------------------

Og lige et tillægsspørgsmål... Har i brugt noget specielt for at holde maven på plads under tøjet efter fødslen? Støttetrusser/mavebælte eller noget helt andet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg levede i dem fra mama-licious, men de er nok for stramme til dig, Jeg havde også nogle fra H&M, Øøøøhm skal se om jeg kan hitte et billede :)

DXLA01_77180_09090_99_9999.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt dem fra H&M, men jeg ved ikke endnu om de er gode :) De virker sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik stadig i mine ventebukser efter fødslen fordi de netop holdet blævermaven på plads ;) senere hen brugte sådan nogle

slimshaper.jpg

Af ammetoppe brugte jeg fra HM, kan ikke finde dem på nettet, men dem charlotte viser billed af.. Ellers brugte jeg bare alminde toppe/bluser som kunne hives ned :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar :loveshower

Jeg har forelsket mig lidt i nogle bluser nu.... Men de er selvfølgelig hundedyre :rolleyes

Ej altså, jeg ved ikke lige hvad jeg skal...

Men SE lige altså:

KLIK og KLIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og en mere KLIK

Åhhhhh SUK!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii.... fandt en på Trendsales til 250kr...... Har købt og betalt, så nu glæder jeg mig bare til den dukker op :glad

Denne:

post-74-000023800 1298539290_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha- skulle lige til at foreslå Trendsales :) Den er bare rigtig flot :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også bare suuper flot!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha- skulle lige til at foreslå Trendsales :) Den er bare rigtig flot :glad

:P Ja, det kan tit godt betale sig at kigge derinde... og tak alligevel, det er jo tanken der tæller ;)

Jeg søgte på mamaka (mærket) og der kom én annonce frem, og det var lige den rigtige trøje, i den rigtige farve og størrelse... Og den var lagt op 22. februar... Så det var super heldigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P Ja, det kan tit godt betale sig at kigge derinde... og tak alligevel, det er jo tanken der tæller ;)

Jeg søgte på mamaka (mærket) og der kom én annonce frem, og det var lige den rigtige trøje, i den rigtige farve og størrelse... Og den var lagt op 22. februar... Så det var super heldigt :D

Perfekt :glad Man har lov at være heldig nogle gange- den er i hvert fald super fed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER