Camilla_krøier

Stress og dårlig samvittighed

10 indlæg i dette emne

Puhhhh en lorte morgen... Faldt om i toget i morges pga stress og overanstrengelse og så sagde kroppen bare stop.... Der er ikke sket noget med babyen men er blevet sendt hjem med ordre om at slappe af.... Det i sig selv er jo ikke særlig fedt men det blev ligesom bare 20 gange værre da jeg jeg så ringede til min vejleder for at sige at jeg ikke kunne komme i dag, hendes reaktion var undring og en mindre skideballe fordi jeg havde en fremlæggelse til undervisningen i dag..... Nu er jeg bare endnu mere ked af det og stresset med dårlig samvittighed oven i hatten....

Jeg ved ikke hvad jeg vil have ud af at skrive det, havde bare lige brug for at få det ud af hovedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din vejleder er bare for dum. Helt ærligt gravid eller ej, hvis du falder om i toget kan du ikke rigtig gør for det. Din indstilling lige nu viser bare hvor ansvarlig og pligtopfyldende du er og det er ikke med din gode vilje du er blevet hjemme. Jeg synes du skulle prøve at slappe af nu og glemme din vejleder. :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sgu lidt ked af hendes reaktion for jeg kæmper virkeligt for at få det til at fungere selvom jeg er har en knap så sjov graviditet og JM helst ville sygemelde mig pga den kraftige kvalme og meget opkast....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig ikke, den måde din vejleder reagerer på er okay. Dit helbred må da til enhver tid stå højere end den fremlæggelse, du skal lave i undervisningen! Hvis det var mig tror jeg ærligt talt, at jeg havde taget en snak med vedkommende, når jeg var på højkant igen, og i det mindste fortælle, at hans/hendes reaktion ikke ligefrem gjorde skyldfølelsen mindre.

 

Når det så er sagt håber jeg virkelig, at du har fået det bedre! Husk nu at lytte til dig selv og din krop :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor træls!!! :kram

Det er mere vigtig at du passer på dig selv, så kan godt blive lidt sur på din vejleder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder bare træls! men når din krop siger fra på den måde så må du bare lytte. Sådan jeg har forstået din historie har det været svært at blive gravid? Jeg tænker bare at baby kommer først. og så må uddannelsen vente. Ved godt det er nemt for en fremmed at sige. men intet er jo vigtigere end baby. tanker og god bedring herfra. Pas nu godt på dig selv og baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder bare træls! men når din krop siger fra på den måde så må du bare lytte. Sådan jeg har forstået din historie har det været svært at blive gravid? Jeg tænker bare at baby kommer først. og så må uddannelsen vente. Ved godt det er nemt for en fremmed at sige. men intet er jo vigtigere end baby. tanker og god bedring herfra. Pas nu godt på dig selv og baby!

Nej jeg er faktisk blevet overraskende hurtigt gravid til trods for PCOS, til gengæld har jeg haft kvalme 24/7 siden jeg stoppede med p-pillerne i september og min graviditet har indtil videre været præget af voldsom kvalme og opkast nonstop så det tærrer på kræfterne og energiniveauet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er faktisk blevet overraskende hurtigt gravid til trods for PCOS, til gengæld har jeg haft kvalme 24/7 siden jeg stoppede med p-pillerne i september og min graviditet har indtil videre været præget af voldsom kvalme og opkast nonstop så det tærrer på kræfterne og energiniveauet

ah ok. Var virkelig heller ikke for at dømme dig. Bliver bare meget bekymret når du falder om. så ked af hvis min besked var lidt hård. :) Håber du finder en måde at kunne passe på dig selv og blive på studiet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke din skyld, at din krop siger fra og det burde din vejleder sq da også vide, hvis hun lige bruger øverste etage lidt.

Synes faktisk at hun skal have afvide, at du syntes at hendes reaktion ikke var iorden, da der ikke kun er dig selv at tænke på nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er slet ikke din skyld, at din krop siger fra og det burde din vejleder sq da også vide, hvis hun lige bruger øverste etage lidt.

Synes faktisk at hun skal have afvide, at du syntes at hendes reaktion ikke var iorden, da der ikke kun er dig selv at tænke på nu.

Jeg gør nok ikke mereved det medmindre hun selv siger noget, vi har så få uger tilbage og jeg vil nødigt blive direkte uvenner med min vejleder når jeg ved at jeg skal op til eksamen med hende om under 1 måned....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER