Guest

Lille billig polter aktivitet - hjælp!!!

17 indlæg i dette emne

jeg skal til polterabend den 28 marts. Planen var at vi startede med skydning efter morgenmaden og så twerking/poledance om eftermiddagen men nu er twerking/poledance rykket til kl 10 og med et program der står på champagne og fri øl/cider til frokost, ja så er skydning udelukket da der selvsagt er 0 alkohol politik omkring skydevåben ;)

Nu har vi så bare en lang eftermiddag uden aktivitet, og da skydning var på sølle 30kr pr. Person så skal vi i budgettet have fundet en BILLIG erstatnings aktivitet. Så gode forslag modtages med kyshånd!!!

Hjemme Wellness er ikke oplagt da bruden ejer sin egen skønheds klinik :p

Vi snakkede lige kort om at pynte cup cakes fordi vi har en veninde der elsker kage pyntning og har en masse gejl! Men det kan måske godt gå hen og blive et ordentligt projekt at skulle bage kager på forhånd, have fondant og frosting klar og sikkert flere forskellige af hver, for ikke at tale om indkøb af krymmel m.m.

Så HJÆLP i skønne Quinder!!!

Billigt, sjovt og til at gå til (polterabend foregår i herning efter middag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dildo party, kan arrangeres for 250kr uden købstvang (kan jeg se på Google)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dildo party, kan arrangeres for 250kr uden købstvang (kan jeg se på Google)

Mor, stedmor og svigermor er med :D tror ikke det er det NOGEN af dem har lyst til at dele :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men tak for forslaget alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til toiletræs til min kusines polterabend (i Århus). Husker at det var rimelig billigt? Det var i hvert fald sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor, stedmor og svigermor er med :D tror ikke det er det NOGEN af dem har lyst til at dele :lol

Okay, det nævnte du jo ikke :D

Skal siges at min mor var med til min svigerindes polterabend, hvor der også var dildoparty... Men okay nogle ting vil man bare ikke vide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til toiletræs til min kusines polterabend (i Århus). Husker at det var rimelig billigt? Det var i hvert fald sjovt :D

Der er bare langt til Århus, men ellers var det et godt forslag der passet lige ind i vennekredsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare langt til Århus, men ellers var det et godt forslag der passet lige ind i vennekredsen :D

Men måske det også findes der hvor I er? Er det Herning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lavede også lasergame til mit polter - det var også sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lavede også lasergame til mit polter - det var også sjovt :)

Lasergames er pissesjovt - og jeg var pæænt fuld da vu lavede det til min polter. Det var ingen problem (jeg var bare ikke sådan rigtig en særlig god sniger :lolhit)

Jeg aner ikke prisen, men en god erstatning for skydning :)

Og poledanseren her må lige slå et slag for det, frem for twerking - det er den sjoveste sport :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslag piger, men har lige fået en SMS om at det poledance er rykket så nu har vi bare en længere middags pause hvor jeg tænker lidt quiz og små lege kan holde gang i stemningen. Har i nogle gode ideer? Noget der ikke kræver for meget for hvis stemningen er god og folk er i stemning så er der ikke nogen grund til at ødelægge flowet. (Jeg har allerede 3 ideer som vi bruger).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min havde alle købt en gave, som symboliserede noget, vi havde sammen. En bestemt type øl, en håndboldtrøje etc. Så skulle jeg gætte, hvem de forskellige var fra. Det var vildt sjovt, og nu har jeg gaverne som minde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min havde alle købt en gave, som symboliserede noget, vi havde sammen. En bestemt type øl, en håndboldtrøje etc. Så skulle jeg gætte, hvem de forskellige var fra. Det var vildt sjovt, og nu har jeg gaverne som minde :)

Den har strejfet mig, men de fleste af os har kun kendt hende i 5 år og kun gennem kæresten så det er ikke alle der har sådan noget med hende :( det er ellers skide sjovt og hyggeligt. Til min søsters skulle alle vælge en sang og så spillede vi cd'en om aftenen og så skulle hun gætte hvem der havde valgt hvilke. Og det var bare walk Down memory Lane og cd'en kørte på respeat med skrålende kor på hele aftenen og CDen har hun endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har strejfet mig, men de fleste af os har kun kendt hende i 5 år og kun gennem kæresten så det er ikke alle der har sådan noget med hende :( det er ellers skide sjovt og hyggeligt. Til min søsters skulle alle vælge en sang og så spillede vi cd'en om aftenen og så skulle hun gætte hvem der havde valgt hvilke. Og det var bare walk Down memory Lane og cd'en kørte på respeat med skrålende kor på hele aftenen og CDen har hun endnu :D

Mange af dem, der var med til min, havde jeg også kun kendt nogle få år. Det var intet problem! Folk havde bare valgt noget helt åbenlyst, så jeg slet ikke var i tvivl. Jeg tror godt, det kan lade sig gøre alligevel :)

Det lyder virkelig sjovt det med cd'en. Men det lyder virkelig svært :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer I forbi en butik, saa kan I jo vaelge et outfit til hende? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Quiz hvor gommen har svaret på forskellige ting og så skal bruden gætte på hvad han har svaret

Konetest f.eks. stryge en skjorte på tid, smøre madpakke med bind for øjnene, stoppe strømper, whatever....

Til min polter var vi inde og lave smykker, alle lavede et par øreringe til dem selv og så blev pigerne bagefter delt op i hold der lavede henholdsvis halskæde, armbånd og øreringe til mig mens vi hyggesnakkede og spiste små snack

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så en vildt sjov video på Facebook med en leg, som er en slags stafetløb med toilet ruller og svuppere. Man laver to hold og så er der en fra hvert hold som skal stå med en toiletsvupper mellem benene (en toiletbørste kan sikkert også bruges) med svupper enden bagved lårene. De resterende kvinder stilles i to køer i den anden ende med en toiletrulle hver mellem benene. Så gælder det om at gå hen til holdkammeraten med svupperen uden at tabe toiletrullen og man må ikke røre med hænderne. Hvis man taber den er det forfra. Når man når hen til holdkammeraten, skal toilet rullen sættes på håndtaget af svupperen, som stikker ud mellem benene som en tissemand :lol og igen må man ikke bruge hænder. Det hold som får flest ruller på håndtaget har vundet.

Det ser mega sjovt ud og kvinderne i videoen var ved at knække sammen af grin :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER