03wami

Problemer med odder zip barnevogn

7 indlæg i dette emne

Mit overlærred bliver simpelthen ved med at hoppe af den der "låse ting" i sidden på den... Andre med samme problem og har nogle trick til hvordan pokker man får den til at blive siddende... Hver eneste gang jeg lyner den i midten for at tage ham op eller ligge ham i springer den af i siderne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit overlærred bliver simpelthen ved med at hoppe af den der "låse ting" i sidden på den... Andre med samme problem og har nogle trick til hvordan pokker man får den til at blive siddende... Hver eneste gang jeg lyner den i midten for at tage ham op eller ligge ham i springer den af i siderne :(

Vi har fået skiftet begge lige inden 2 års garantien udløb. Det var godt nok kun den ene der var i stykker med de skiftede begge :super

Jeg vil anbefale du ringer til fin lokale babysam og går en tid til rep når de får Odder mekanikeren på besøg. Det er nemlig ikke sikkert de kan rep den selv i butikken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv... Vores garanti er nemlig udløbet så havde håbet der var noget man lige let kunne gøre selv :( du har vel ingen ide om prisen ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv... Vores garanti er nemlig udløbet så havde håbet der var noget man lige let kunne gøre selv :( du har vel ingen ide om prisen ??

Overhovedet ikke. Det var fjedrene inde bagved der skulle skiftes på vores. Men præv at ringe os spørg. Kunne næsten kun forestille mig de har en prisliste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg lige prøve :) tusind tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet den gratis efter garantien. Den ene var helt faldet af en dag :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet den gratis efter garantien. Den ene var helt faldet af en dag :o

ej hvor træls... må lige ind forbi så og høre hvad de siger til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER