diazbebs

1. Jordmoder besøg

21 indlæg i dette emne

Det er måske lidt tidligt med at oprette sådan en tråd men det kunne være at nogle af dem som har født før kunne skrive lidt hvad det går ud på.

Jeg skal selv d. 23/3

Er der andre der fået indkaldelse og snart skal til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til 2. regulere JM besøg på mandag, her i Sverige går man hos JM hele graviditeten og til alle samtaler, de alm praktiserende læger er slet ikke ind over.

1. besøg var bare en sludder for en sladder om kost, motion, alkohol, rygning, medicin, arvelige sygdomme samt vejning og måling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal d.30/3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på onsdag. Er virkelig spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først den 24. april - jeg synes godt nok, der er lang tid til  :huh

 

Ved I egentlig noget om, hvor lang tid den første jordemodersamtale varer? Skejby har været så smarte at lægge min knap to timer inden MD-scanning, men skriver i indkaldelsesbrevet til jordemoderen, at de bestræber sig på at holde forsinkelser til under 30 minutter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først den 24. april - jeg synes godt nok, der er lang tid til  :huh

 

Ved I egentlig noget om, hvor lang tid den første jordemodersamtale varer? Skejby har været så smarte at lægge min knap to timer inden MD-scanning, men skriver i indkaldelsesbrevet til jordemoderen, at de bestræber sig på at holde forsinkelser til under 30 minutter..

Hold da helt op, det er der langt tid til du skal til 1. JM besøg. Det er meget sent. Du er jo kun en uge kortere end mig :s

Jeg kunne ikke selv den dag jeg skulle til 1. JM og prøvede at lave det om. De havde først tid om en månede, så jeg måtte aflyse det andet for de selv mente at det var meget sent. Jeg kunne hellere ikke vente så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op, det er der langt tid til du skal til 1. JM besøg. Det er meget sent. Du er jo kun en uge kortere end mig :s

Jeg kunne ikke selv den dag jeg skulle til 1. JM og prøvede at lave det om. De havde først tid om en månede, så jeg måtte aflyse det andet for de selv mente at det var meget sent. Jeg kunne hellere ikke vente så længe :)

På Skejby kan man ændre det digitalt, men da jeg prøvede det var der absolut ingen ledige tider..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal den 8 april :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal den 26 marts :) man plejer at kunne ringe derind? Så kan du måske høre dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal den 26 marts :) man plejer at kunne ringe derind? Så kan du måske høre dem?

 

Det tror jeg også at jeg gør. På deres hjemmeside står der godt nok også, at de laver den første jordemodersamtale mellem uge 18 og 20. Jeg kommer til at være 20+0 den dag, så egentlig passer det fint ind der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal allerede til jordmoder besøg i uge 15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes lidt det er noget mærkeligt noget. Jeg kunne først få tid 15. Maj! Det er der godt nok længe til. Der vil jeg være omkring 21+5 ca.. Æv jeg havde håbet det blev før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes lidt det er noget mærkeligt noget. Jeg kunne først få tid 15. Maj! Det er der godt nok længe til. Der vil jeg være omkring 21+5 ca.. Æv jeg havde håbet det blev før

Det er meget sent du når at være til md inden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordemor besøg i morgen , og er 13+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg synes lidt det er noget mærkeligt noget. Jeg kunne først få tid 15. Maj! Det er der godt nok længe til. Der vil jeg være omkring 21+5 ca.. Æv jeg havde håbet det blev før

Ja og du er 1.gangsfødende ikk? Måske du kunne høre dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og du er 1.gangsfødende ikk? Måske du kunne høre dem?

  

Det er meget sent du når at være til md inden

Ja netop, jeg skal til MD nærmest to uger inden første jordemoderbesøg, det er da lidt underligt.

Og jo jeg er 1.gangsfødende, men de havde først ledige tider fra 12.maj på hjemmesiden hos Region Midt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja netop, jeg skal til MD nærmest to uger inden første jordemoderbesøg, det er da lidt underligt.

Og jo jeg er 1.gangsfødende, men de havde først ledige tider fra 12.maj på hjemmesiden hos Region Midt

Det er simpelthen for dårligt. Men det er der desværre ikke meget at gøre ved. Medmindre du kunne komme på et afbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen for dårligt. Men det er der desværre ikke meget at gøre ved. Medmindre du kunne komme på et afbud.

Nej det er også det jeg tænker. Derudover har jeg hørt hvad første besøg handler om, så det går nok. Meget af det har jeg jo talt med lægen om gennem tiden og jeg lever sundt og spiser varieret og har talt om arvelige sygdomme med doktoren, så det skal nok gå ;)

Jeg var nok blevet mere skuffet hvis det var MD der lå så sent, hehe..  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted d 24 april

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Jordmoder samtale om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er også det jeg tænker. Derudover har jeg hørt hvad første besøg handler om, så det går nok. Meget af det har jeg jo talt med lægen om gennem tiden og jeg lever sundt og spiser varieret og har talt om arvelige sygdomme med doktoren, så det skal nok gå ;)

Jeg var nok blevet mere skuffet hvis det var MD der lå så sent, hehe.. :whistling

Det er forståeligt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER