Guest

Gode out-of-office besked til barsel

8 indlæg i dette emne

Som overspringshandling  :oops  forsøger jeg at komme på en god out-of-office besked (ikke-til-stede-assistent), til min arbejdsmail når jeg er på barsel.

 

Jeg googlede lidt, men alle forslag er sådan en standard: "Jeg er på barsel indtil xxx - kontakt imellem tiden xxx" - det er sådan set også fint til eksterne mails, men til de interne må der gerne være lidt mere frisk.

 

Jeg kan godt lide at mine out-of-office beskeder giver modtageren et lille smil på og i sommers havde jeg f.eks.

 

Tusind tak for din mail!
 
Jeg nyder sommerferien med familien... Jeg har valgt at lade arbejdselektronikken blive hjem og i stedet bruge tiden på at læse nogle analoge bøger :-)
 
Desværre betyde dette, at jeg ikke kan vende tilbage til dig før - tjaa - før jeg er tilbage. 
Jeg er tilbage den 28.juli, men tag det helt roligt...  
Mens du venter, kan du slå tiden ihjel med:
 
[Link til] arbejds relateret side
[Link til] Grundloven
[Link til] Vejret
 
Hvis du er gået i panik nu, er det godt at vide at XXX er en stor organisation. 
Hvorfor tænker du? Fordi det betyder at du kan komme i kontakt med mine smukke og alligevel intelligente kolleger, hvis du virkelig har brug for det
 
God sommmer,
K
 
Den fik jeg mange gode kommentarer på, så nu vil jeg se om jeg ikke kan finde på noget ligeså "godt"
 
Nu mangler jeg lidt inspiration - Er der nogen der har et forslag  :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahaha hvor er den fed den besked  :gp

 

Har desværre ikke nogen ideer til en besked der topper den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med noget i retning af "jeg er pt. i gang med et eksternt projekt, indtil det er lidt mere selvkørende må i kontakte xxx"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Tak for din mail!

Jeg er pt travlt optaget af bleer, gylp og søvnmangel.

Jeg er tilbage igen omkring d. ??-??-????. Kan din henvendelse ikke vente indtil da kan du henvende dig til en af mine kollegaer.

Med venlig hilsen

xxxx"

Ej jeg ved det ikke :P overvejede noget med at være smurt ind i gylp og bæ, men det bliver måske liiiidt for meget :lol

Men fed idé med at lave lidt sjov ud af det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad du skal skrive, men på min arbejdsplads ville det blive betragtet som ret upassende. Lyder nu til at din arbejdsplads er mere løssluppen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad du skal skrive, men på min arbejdsplads ville det blive betragtet som ret upassende. Lyder nu til at din arbejdsplads er mere løssluppen :-)

Jeg tror ikke det vil være vel set hvis jeg gjorde det på eksterne mails.

Men interne mails kan vi godt være lidt mere løssluppen på, så længe det ikke går over stregen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv at du er ved at berige landet med endnu en god samfundsborger til at løfte den kommende ældrebyrde ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Jeg er ved at transformere mad om til et menneske. Er tilbage xx/yy"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER