Annemb

50% på alt Milibe - åbenbart ik' alligevel :-(

5 indlæg i dette emne

 

Milibe Copenhagen kører lige nu 50 % på alt via deres hjemmeside. Også sko (bortset fra hjemmesko, gummistøvler og Galluccu). Mange lækre mærker (bl.a. Angulus, Bisgaard, Bundgaard, New Balance).

 

Vær opmærksom på, at rabatten først bliver fratrukket (manuelt af dem selv), efter betaling af ordren, så man betaler i første omgang fuld pris, men der bliver kun trukket det halve. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Det viser sig så, at de ikke har fået opdateret deres hjemmeside korrekt, så der er åbenbart ikke halv pris længere. Det fremgik dog ingen steder, da jeg bestilte via deres danske side (på den engelske version var det opdateret, men den tjekkede jeg selvsagt ikke), men de ændrede det lynhurtigt efter jeg havde talt med dem. Øv. Overvejer lidt om ikke jeg har ret til at få mine varer til halv pris, når der stod ordret på deres hjemmeside: "50% på alle sko, undtagen gummistøvler, hjemmesko og Gallucci. Rabatten vil blive fratrukket betalingen inden forsendelse". Jeg nåede at tage skærmprint af siden, og der er ikke noget at tage fejl af. 

Det er selvfølgelig ærgerligt for hende, der driver siden. Jeg har talt i telefon med hende et par gange, og det virker som om hun selv driver sin webshop og har eksterne til at varetage alt omkring hjemmesiden og opdateringer, men så må hun jo sende regningen videre til dem.

 

Er der nogen, der kender reglerne? Jeg har i hvert fald handlet 100% i god tro, og selvfølgelig kan jeg bare annullere min ordre, men på en måde synes jeg bare ikke rigtig, det kan være mit problem, at de ikke har styr på, hvad de skriver på deres hjemmeside.
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er klart i din gode ret til at få det til den nedsatte pris

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også klart mene at du har ret til at få de 50%. Med mindre at de et eller andet sted har skrevet, at de tager forbehold for evt. ændringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har som udgangspunkt ret til rabatten (se evt her), men det kan have betydning, hvad der står i de salgsbetingelser du accepterede, da du bestilte varerne. (se fx. her )

 

Prøv http://www.forbrug.dk/Forbrugerhotlinen- de er rigtig gode til at gennemskue sagen hurtigt, og fortælle, hvad du kan gøre. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER