Nitzen1987

Hvornår er barn gammel nok til at sove i højseng?

8 indlæg i dette emne

Ved godt, at det jo afhænger meget af barnet. Men hvad mener I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Freja fik først en da hun var 7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er svært at sige. Jeg selv fik en højseng, da jeg blev 3.

Men hvis Lasse sku ha en, så tænker jeg omkring de 5 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian var 6,5 år, da han fik helhøjseng. Det passede meget godt, men tror godt, han kunne have fået den et år tidligere.

 

Cassandra kravler en sjælden gang imellem op I hans seng. Det går fint op, men hun kan/tør ikke selv komme ned af den. Hun bliver 3 år, om 2 uger.

 

Jeg vil mene tidligst omkring de 5 år, men ja, det afhænger af barnet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix bliver 4 om 8 dage og jeg er ikke klar til at han skal sove så højt oppe.jeg vil stadig kunne se ham fra jorden, hjælpe ham ned på toilet om natten omlægge dynen over ham når jeg i seng uden at skal balancerer på en stige.

Felix sover i en halvhøj seng og har gjort det siden han var 2 år og 9 mdr. Vi opbevarer legetøj under. Niecerne har en madras under og så kan de hygge med at lave hule og lege derunder med bamser og dukker. De har også større værelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej okay. Kan godt se at en højseng er noget højere end jeg lige troede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej okay. Kan godt se at en højseng er noget højere end jeg lige troede.

Du kan jo også vælge en kombi - så der både er mulighed for seng ovenpå, til senere - og som så nu kan fungere som hyggested hvor man kan læse osv - også have seng nedenunder til hende nu og indtil hun bliver stor nok til at flytte ovenpå. For så har i også to sengepladser til overnattende veninder - eller hvis hende og Malou har lyst til at sove sammen når de bliver ældre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.lifetime.dk

Prøv at tjekke det her ud - jeg ved ikke om det kan hjælpe på noget, men det er den løsning vi er ude i - den af sengene hvor der er tag på og vinduer... Men der er jo mange muligheder... Og knap så dyre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER