ildtiger

Søskenevogn HJÆLP

10 indlæg i dette emne

Hjælp hjælp

Vi venter en lillesøster til April og har storesøster fra august 13 jeg vil gerne have en søskendevogn hvor de begge kan være især her til sommer når vi skal på ferie, vi har ikke plads i bilen til både barnevogn, klapvogn og tasker,

dårligt nok til Tasker når enten klapvogn eller barnevogn er der.

Lillesøster vil være ca 2 mdr. Og storesøster knap 2 år

Jeg er derfor begyndet at kigge efter en vogn hvor de begge kan være i og som der ikke fylder det hele.......men er i tvivl om hvad der er bedst.......måske i kan hjælpe mig.

Er der bedst med en hvor de sidder ved siden af hinanden ? Og som kan kombineres med en lift til lillesøster eller hvor de sidder foran, bagved hinanden eller bare en ganske alm. Billige vogn den skal helst have et godt langt liggemål og 5 punkts sele da Storesøster nok gerne vil hvile sig også..........

HJÆLP MIG PLZ !!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En søskendevogn fylder MEGET! Vi har en stationcar og når vi har vognen+de to klapvognssæder med, så er der godt fyldt op. Liftdelen som i skal bruge til baby til den tid fylder dog en del mindre, fordi den kan slåes helt sammen, så den bliver flad.

Du kan prøve at kigge på en Phil & Teds, det er en almindelig klapvogn, hvor man klikker et søskendesæde på. Jeg tror at den fylder mindre, end vores kæmpe klapvogn gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bl.a. en Basson Duo Twin til tvillingerne, den kan jeg have i min lille Kia Picanto når den er klappet sammen - og det ene hjul er taget af (og den kan stå helt udslået i vores Skoda Superb). Der kan ogsåkøbes liftdel til. Vi gav 3500 for vognen, mener jeg. Sæderne kan vendes, de sidder dejlig højt og der er fem punkts seler. Kan ikke lige huske liggemålet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En søskendevogn fylder MEGET! Vi har en stationcar og når vi har vognen+de to klapvognssæder med, så er der godt fyldt op. Liftdelen som i skal bruge til baby til den tid fylder dog en del mindre, fordi den kan slåes helt sammen, så den bliver flad.

Du kan prøve at kigge på en Phil & Teds, det er en almindelig klapvogn, hvor man klikker et søskendesæde på. Jeg tror at den fylder mindre, end vores kæmpe klapvogn gør :)

 

Okay tak det vil jeg lige have med i tankerne :) 

Vi har bl.a. en Basson Duo Twin til tvillingerne, den kan jeg have i min lille Kia Picanto når den er klappet sammen - og det ene hjul er taget af (og den kan stå helt udslået i vores Skoda Superb). Der kan ogsåkøbes liftdel til. Vi gav 3500 for vognen, mener jeg. Sæderne kan vendes, de sidder dejlig højt og der er fem punkts seler. Kan ikke lige huske liggemålet.

Okay AnnikaF det er jo ligefør det er sådan en man skal have så hvis den kan være i en KIA Picanto vi har en MAZDA 6 alm. fra 2002

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak det vil jeg lige have med i tankerne :)

Okay AnnikaF det er jo ligefør det er sådan en man skal have så hvis den kan være i en KIA Picanto vi har en MAZDA 6 alm. fra 2002

Vi er glade for den i hvert fald. Eller er Mountain Buggy og Bugaboo vist også værd at kigge på. Eller Baby Jogger Twin, den fås i flere udgaver - børnene kan dog kun kigge fremad i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for den i hvert fald. Eller er Mountain Buggy og Bugaboo vist også værd at kigge på. Eller Baby Jogger Twin, den fås i flere udgaver - børnene kan dog kun kigge fremad i den.

Okay mange tak kigger også på flipflap lige nu men havde virkelige ikke regnet med at det var sådan en jungle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay mange tak kigger også på flipflap lige nu men havde virkelige ikke regnet med at det var sådan en jungle

Vi har flip flap vognen til vores tvillinger og der kan storebror også sidde godt hvis vi tager den ene lift ud.

Vi er indtl videre meget glade for den

EArs9aR.jpg

Ps overlæderet kan sagtens sidde rigtig på når den også er klapvogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har flip flap vognen til vores tvillinger og der kan storebror også sidde godt hvis vi tager den ene lift ud.

Vi er indtl videre meget glade for den

EArs9aR.jpg

Ps overlæderet kan sagtens sidde rigtig på når den også er klapvogn

Hvor meget forskel er der på jeres børn ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er fra maj 2012 & tvillingerne er fra december 2014

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er fra maj 2012 & tvillingerne er fra december 2014

Ok så 1.5 år mellem dem ca :-) tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER