HenrietteHall

Indkaldelse til NF

6 indlæg i dette emne

Jubii :) Endelig fik jeg indkaldelsen, den har jeg så også ventet næsten en HEEEEL uge på ;) Jeg skal afsted d. 5. marts kl. 10:40, det bliver rart at få det overstået..

Selvom vi havde en god scanning i lørdags, så er jeg stadig bange for om der er noget galt.. Håber det kommer til at gå godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt, vi skal af sted samme dag :D Jeg skal bare først være der klokken 12 :)

 

Jeg er sikker på, alt er helt som det skal være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, vi skal af sted samme dag :D Jeg skal bare først være der klokken 12 :)

 

Jeg er sikker på, alt er helt som det skal være :kram

Ja, det er da pudsigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo for ung (da det kan man åbenbart godt være) til at få det tilbudt i Malmö, så vi køber os til både scanning og blodprøvetest.... Sune glæder sig så meget til at se den lille spunk igen, men jeg vil helst vente med scanning til uge 13 så vi får de bedste billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo for ung (da det kan man åbenbart godt være) til at få det tilbudt i Malmö, så vi køber os til både scanning og blodprøvetest.... Sune glæder sig så meget til at se den lille spunk igen, men jeg vil helst vente med scanning til uge 13 så vi får de bedste billeder

Ej hvor træls.. Får du så heller ikke tilbudt MD scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls.. Får du så heller ikke tilbudt MD scanning?

De har en eneste scanning i hele graviditeten omkring uge 18 hvor de tjekker misdannelser, størrelse og evt køn.... Det er spøjst at de på nogen områder går helt amok med at dobbeltjekke alting og andet undersøger de overhovedet ikke.... F.eks. skal jeg til glucosebelastningstest mindst 2 gange og til psykologsamtale hver måned for at forhindre fødselsdepression ( jeg havde en stress depression for 4 år siden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER