jeanette33

Når mor har lagt syg..

6 indlæg i dette emne

Det er bare en periode og helt naturligt!

I sommer da jeg kastede op og var en zombie i laaaang tid pga. graviditeten, var det også mest far der duede. De to lavede hurtigt deres egne rutiner og rytme og sådan var det bare. Det gik over igen og alt blev "ved det gamle" - dog med det positive udfald, at min datter og mand på en eller anden måde blev endnu tættere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var noget overskudsforladt i en periode pga. scleroseattak, og nok også en periode inden, så der var det primært far der legede, fodrede osv., og der blev jeg også afvist en del. Om natten var det dog stadig mor der holdt.. Da jeg så kom i behandling og kom ud på den anden side, der begyndte jeg igen at hente fra vuggestue, lege på gulvet og give mad, og nu er vi tilbage til status quo.. Men det var satme hårdt at få den kolde skulder fra ens store kærlighed! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her er det dog som om han viser ved fx selvom far sidder inde og leger med ham og jeg så går, at han løber ud og kigger efter mig og råber moar moar hele tiden.. Så den er svær .. Men det føles som om jeg lige skal vide "jeg savner dig, men det du gjorde var ikke i orden" eller hvordan man skal sige det? Jeg skal ligesom vide at nu hvor jeg ikke havde tid til ham dengang, må jeg ligesom også selv se hvordan det føles!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her er det dog som om han viser ved fx selvom far sidder inde og leger med ham og jeg så går, at han løber ud og kigger efter mig og råber moar moar hele tiden.. Så den er svær .. Men det føles som om jeg lige skal vide "jeg savner dig, men det du gjorde var ikke i orden" eller hvordan man skal sige det? Jeg skal ligesom vide at nu hvor jeg ikke havde tid til ham dengang, må jeg ligesom også selv se hvordan det føles!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans DP sagde også til mig i dag hun vil give mig ret i at han reagerer ret meget lige nu, og hun er overbevist om, at det er en blanding af vores sygdom (især min) og noget seperationsangst.

Han har udvist seperationsangst hos hende også ☺ men ikke i samme omfang, men hun er heller ikke hans mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER