Maustique

Oversigt - termin

88 indlæg i dette emne

Nu har jeg gemt mig lidt inde i november termin. Da den foreløbig termin sat af jordmoder er d. 31. oktober og jeg selv har regnet mig frem til d. 2 november. Men jeg vil gerne på listen :) Skal til NF d. 22. april og kønsscanning d. 8. maj  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. :-) har termin d.5/10.

Vh Marianne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu  med ny termin efter nakkefold. Nu hedder den d. 10. okt og så har jeg fået tid til misdannelsesscanning d. 28. maj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået scanningstider:

NF-scanning på torsdag d. 16/4 og MC-scanning 10/6

 

Uhh, der er lang tid til på torsdag  :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... tror I ikke vi skal oprette en ny terminsoversigt? Jeg tænker ikke Maustique har så meget lyst til at opdatere denne her :(

 

Jeg kan godt lave den, hvis I synes det er en god idé? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... tror I ikke vi skal oprette en ny terminsoversigt? Jeg tænker ikke Maustique har så meget lyst til at opdatere denne her :(

 

Jeg kan godt lave den, hvis I synes det er en god idé? :unsure

 

Jeg har tænkt det samme, hvis det kun er Maustique, der kan redigere i denne?

 

For min skyld, må du gerne oprette en ny :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget gerne. Godt tænkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ogs mig. Og Susanne, slå dig løs:) jeg synes bare det er skønt du vil tage teten:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I overtager.. Det smerter mig hver gang jeg ser opdateringer fra "vores" forum :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... tror I ikke vi skal oprette en ny terminsoversigt? Jeg tænker ikke Maustique har så meget lyst til at opdatere denne her :(

Jeg kan godt lave den, hvis I synes det er en god idé? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I overtager.. Det smerter mig hver gang jeg ser opdateringer fra "vores" forum :boo

:kiss :kiss :kiss

Kan du ikke fjerne terminsgrupperne, så de ikke popper op i dit feed over nyeste besvarelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I overtager.. Det smerter mig hver gang jeg ser opdateringer fra "vores" forum :boo

Jeg håber virkelig så meget for jer at du bliver hurtigt gravid når I er klar igen, og jeg er sikker på de første måneder bliver enormt hårde for jer. Men som lægerne også sagde så er det så sjældent det sker, og I har jo fået en lækker smækker rask dreng, så jeg er helt sikker på at det ikke sker igen!! Jeg håber bare du vil vende tilbage og give opdateringer med tiden, selvom du ikke hører til her mere, for jeg tror jeg snakker på alles vejne når jeg siger at du har sat et dybt spor i os alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig så meget for jer at du bliver hurtigt gravid når I er klar igen, og jeg er sikker på de første måneder bliver enormt hårde for jer. Men som lægerne også sagde så er det så sjældent det sker, og I har jo fået en lækker smækker rask dreng, så jeg er helt sikker på at det ikke sker igen!! Jeg håber bare du vil vende tilbage og give opdateringer med tiden, selvom du ikke hører til her mere, for jeg tror jeg snakker på alles vejne når jeg siger at du har sat et dybt spor i os alle! held og lykke fremover

Lise

 

Bestemt! Og hvis du får lyst (og jeg forstår virkelig godt hvis du ikke har) så er du jo stadig mere end velkommen herinde.  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER