Lia

Forsigtigt hej herfra.

3 indlæg i dette emne

Jeg vil også gerne være med. Jeg har en datter fra sept. '12, så det er andet barn.

 

Havde en bio i sidste måned, så er lidt nervøs for at det heller ikke bliver til noget denne gang. Men jeg vælger at tro på det, da mine test er væsentlig tydeligere end sidst.

Derudover havde jeg også en bio lige inden jeg blev gravid med vores datter, så måske min krop bare skal have et prøveforsøg før det lykkes. Det håber jeg i hvert fald.

 

Jeg er spændt og glad og glæder mig til at følges med jer Aja og Kissov, og forhåbentlig kommer der flere i gruppen snart.

 

Ifølge mine egne beregninger er min termin d. 13. okt. '15.

 

Vildt... det går først rigtig op for mig nu, hvor jeg skriver denne besked.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen og tillykke!  :loveshower

Jeg så dine tests og de er da super fine! 

Ja, det er vildt når det begynder rigtigt at gå op for en. Jeg synes stadig jeg har svært ved at fatte det, fordi jeg ikke rigtigt har så mange symptomer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med. Jeg har en datter fra sept. '12, så det er andet barn.

 

Havde en bio i sidste måned, så er lidt nervøs for at det heller ikke bliver til noget denne gang. Men jeg vælger at tro på det, da mine test er væsentlig tydeligere end sidst.

Derudover havde jeg også en bio lige inden jeg blev gravid med vores datter, så måske min krop bare skal have et prøveforsøg før det lykkes. Det håber jeg i hvert fald.

 

Jeg er spændt og glad og glæder mig til at følges med jer Aja og Kissov, og forhåbentlig kommer der flere i gruppen snart.

 

Ifølge mine egne beregninger er min termin d. 13. okt. '15.

 

Vildt... det går først rigtig op for mig nu, hvor jeg skriver denne besked.

Stort tillykke og velkommen... Jeg har også været et mindre nervevrag, men tror på os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER