Aja

Er jeg den eneste?

3 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Nu vil jeg så være den første til at oprette en tråd herinde! Håber der er mange flere der kommer med herind!

 

Det er første gang jeg er gravid. Jeg tog den første positive test i lørdags og har siden taget en mandag og onsdag. Der har været en fin udvikling i mine tests, så jeg begynder at tro på det, selvom det er meget uvirkeligt endnu! 

 

Efter min egen beregning er jeg i dag 4+3 og har termin d. 5 oktober.  

Jeg glæder mig rigtig meget og håber (og bliver nødt til at tro på) at det hele går godt så jeg kan få min oktoberbaby! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

 

Nu vil jeg så være den første til at oprette en tråd herinde! Håber der er mange flere der kommer med herind!

 

Det er første gang jeg er gravid. Jeg tog den første positive test i lørdags og har siden taget en mandag og onsdag. Der har været en fin udvikling i mine tests, så jeg begynder at tro på det, selvom det er meget uvirkeligt endnu! 

 

Efter min egen beregning er jeg i dag 4+3 og har termin d. 5 oktober.  

Jeg glæder mig rigtig meget og håber (og bliver nødt til at tro på) at det hele går godt så jeg kan få min oktoberbaby! :)

Heeej igen

Så fik jeg bevæget mig herind, er sindsyg bange for at være for tidlig ude og glæde mig for tidlig, men man kan jo ikke lade være, tænker jo baby baby baby hvert et minut ! Glæder mig til at følges for selvfølgelig klare vi skærene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heeej igen

Så fik jeg bevæget mig herind, er sindsyg bange for at være for tidlig ude og glæde mig for tidlig, men man kan jo ikke lade være, tænker jo baby baby baby hvert et minut ! Glæder mig til at følges for selvfølgelig klare vi skærene

Jeg har det præcis som dig, tør ike glæde mig for tidligt. Er kun 3+5 idag, men jeg har testet rimelig tydeligt positiv de sidste tre dage. Så mon ikke, den er der. Håber vi skal følges hele vejen til oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER