Camilla_krøier

Hvor meget og hvornår køber i babystuff

6 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger.... Vi er førstegangs forældre og pt er vores babystuff begrænset til et par strømper og en badeand som vi fik til vores bryllup :-)

Fornuften siger mig at jeg skal vente med at købe en masse når så meget kan gå galt, men mit (shoppe)hjerte siger at man skal have lov til at fejre de 2 streger med nuttet babytøj....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ingenting købt.. Vi fik lidt af bedsteforældrene.. Men har sagt til dem at du godt må vente til efter NF..

Før de skal købe noget..

Tror ikke jeg kunne bære af ha noget liggende hvis noget nu går galt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig også det jeg tænker, jeg ved der er nogen der køber noget allerede mens de prøver at blive gravide, men jeg ville få det skidt hvis vi aldrig endte op med en lille fin baby og så havde et skab fyldt med knuste drømme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig også det jeg tænker, jeg ved der er nogen der køber noget allerede mens de prøver at blive gravide, men jeg ville få det skidt hvis vi aldrig endte op med en lille fin baby og så havde et skab fyldt med knuste drømme....

Ja sådan har jeg det nemlig også.. Så vi venter.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan har jeg det nemlig også.. Så vi venter.. :-)

Jeg satser også på at vi kan låne en del rundt omkring når vi først annoncere ærtens forventede ankomst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har intet købt endnu og vil gerne vente til efter NF med det :)

Hvor meget vi så skal ud og ha må tiden vise for svigermor har et lager så stort af børnetøj efter kærestens nevø.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER