Carcassonne

Bamse/gave til baby

11 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Køber i andre en bamse eller en form for gave til den lille som den så har altid?:) 

 

Vi har talt om (egentlig aftalt men  ikke fundet den endnu) at købe en bamse til vores lille pige, som hun skal have allerede på sygehuset. Jeg har en som jeg selv fik da jeg blev født og synes det er en meget sød tradition:)

 

Nogen som har gode ideer til hvilken bamse som kunne være sød/god?:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

 

Køber i andre en bamse eller en form for gave til den lille som den så har altid? :)

 

Vi har talt om (egentlig aftalt men  ikke fundet den endnu) at købe en bamse til vores lille pige, som hun skal have allerede på sygehuset. Jeg har en som jeg selv fik da jeg blev født og synes det er en meget sød tradition:)

 

Nogen som har gode ideer til hvilken bamse som kunne være sød/god? :)

 

Rigtig sød idé. Det har vi ikke gjort og heller ikke tænkt på denne gang. Men det tror jeg da, vi vil gøre  :)  Jeg fik selv en strikket bamse, da jeg var lille. Der er rigtig god vægt i den og god 'slasket', så den er behagelig at bære. Sebra har fx rigtig søde strikkede dukker. Sådan en har vores datter ^_^  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Køber i andre en bamse eller en form for gave til den lille som den så har altid?:)

Vi har talt om (egentlig aftalt men ikke fundet den endnu) at købe en bamse til vores lille pige, som hun skal have allerede på sygehuset. Jeg har en som jeg selv fik da jeg blev født og synes det er en meget sød tradition:)

Nogen som har gode ideer til hvilken bamse som kunne være sød/god?:)

Ja det har vi også tradition for i vores familie :-) jeg fik selv en elefant af stof med nogle rasle-værk indeni. Har den stadig. :-)

Når junior bliver født får han en hjemmelavet hæklet bamse i forskellige farver :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter fik en bamse før fødslen og den er i dag total yndlings bamse og med over alt!

Til bettemanden i maven har min datter valgt en pingvin fra Jellycats, hvor hun samtidig valgte en hund til sig selv.

Så pingvinen bliver hans "baby bamse" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk herinde plejer jo at være nysgerrige, så ville da lige vise hvilken bamse vi har fundet til vores lille pige :). 

 

post-2591-0-67184300-1424264175_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin <3

Vi har begge to stadig vores bamser, fra vi blev født. Manden vil rigtig gerne give sin videre til vores dreng, så sådan bliver det :) min bliver så nok brugt til næste barn (hvis jeg nænner det :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fin <3

Vi har begge to stadig vores bamser, fra vi blev født. Manden vil rigtig gerne give sin videre til vores dreng, så sådan bliver det :) min bliver så nok brugt til næste barn (hvis jeg nænner det :P )

 

Hehe jeg har også min Hannibal fra jeg var lille:) Eller den ligger i sommerhuset (egentlig min fars, men har været mine bedsteforældres og jeg skal overtage på et tidspunkt) og den har meget ridsede øjne og næse efter en tur i tørretumbler en gang :). (den var blevet væk i min børnehave i flere måneder og var meget snavset da den dukkede op igen, så kom i maskinen)  

 

Lidt sødt at bruge mandens :) især hvis den ikke er slidt eller lignende:). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg har også min Hannibal fra jeg var lille:) Eller den ligger i sommerhuset (egentlig min fars, men har været mine bedsteforældres og jeg skal overtage på et tidspunkt) og den har meget ridsede øjne og næse efter en tur i tørretumbler en gang :). (den var blevet væk i min børnehave i flere måneder og var meget snavset da den dukkede op igen, så kom i maskinen)

Det er bare så hyggeligt og nostalgisk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk herinde plejer jo at være nysgerrige, så ville da lige vise hvilken bamse vi har fundet til vores lille pige :).

Leas bamse.jpg

Hvor er den sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har storesøster (med semi klare hentydninger fra mor) valgt denne pingvin fra Jellycats :kuller

AUjGrXG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har storesøster (med semi klare hentydninger fra mor) valgt denne pingvin fra Jellycats :kuller

AUjGrXG.jpg

 

Den er også ret nuttet :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER