MrsMom

Når baby skal med i byen at spise

13 indlæg i dette emne

Ja inden så længe bliver Sigrid jo stor og når vi skal have hende med ud og spise hos nogen der ikke har højstol osv.Hvad bruger i så?

Så at man kan få en handysitt og andre lignende, men jeg har også set en baby snug fra M&P, kan det bruges til samme formål eller er der andre i kan anbefale?

Jeg tænker at baby snug også kan bruges til andre ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har altid brugt handisitt. Den kan bruges i rigtig lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en handy sitt.som Simon faktisk stadig bruger.

Og da vi skulle ud at rejse havde jeg syet en stoflommme med seler til at trække over ryggen på en alm. stol.

Den vejede intet men ulempen var at han sad meget lavt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger højstolen med aftagelig ben fra IKEA. Den koster ikke meget og man skal ikke være nervøs for pm der nu er stole nok (om de har regnet med en til den bette også)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger højstolen med aftagelig ben fra IKEA. Den koster ikke meget og man skal ikke være nervøs for pm der nu er stole nok (om de har regnet med en til den bette også)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger højstolen med aftagelig ben fra IKEA. Den koster ikke meget og man skal ikke være nervøs for pm der nu er stole nok (om de har regnet med en til den bette også)

:ditto vi bruger den faktisk også herhjemme fordi han sidder bedre i den end i den fra trip trap.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input :)

Hvad bruger man så baby snug til?

Den ser så fin ud, men man cil måske ikke komme til at bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for input :)

Hvad bruger man så baby snug til?

Den ser så fin ud, men man cil måske ikke komme til at bruge den.

Jeg tror, at baby snug erstatter skråstolen for nogle :unsure Umiddelbart tror jeg, at det er ret kortvarigt baby snug er brugbar, men ved det ikke :) Vi lånte en til min datter, hun kunne ikke lide at sidde i den, så er glad for vi ikke havde købt en :)

Vi har brugt IKEA stolen indtil Melissa er blevet for stor til den, så nu bruger vi handisitt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto vi bruger den faktisk også herhjemme fordi han sidder bedre i den end i den fra trip trap.

Jep - Ikea ude og hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle input, det bliver en handysitt der kommer på ønskesedlen da vi allerede har en højstol :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte babysnuggen fra M&P til Luna... var rigtig glade for den da hun begyndte på grød. Men har solgt den nu, og regner med at bruge skråstolen til vores stokke steps, når den tid er.

Og så invisterer vi i højstolen fra Ikea til ture! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger højstolen med aftagelig ben fra IKEA. Den koster ikke meget og man skal ikke være nervøs for pm der nu er stole nok (om de har regnet med en til den bette også)

Ditto :) ellers har bedsteforældrene selv anskaffet sig højstol, så vi slap for at slæbe med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt et par IKEA højstole der er placeret hos familiemedlemmer vi besøger ofte (min moster, min mor og min faster - hos farmor har de en ala trip trap). Andre steder har hun bare siddet på skødet af mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER