LiKa

første ferie med baby - mangler jeg noget vigtigt?

11 indlæg i dette emne

Vi tager et par dage syd på og der er mellem 10 og 15 grader, sol og ikke så meget vind. Indtil videre ser kufferten således ud (min dreng er næsten 4mdr)

Bleer, termometer, zinksalve, vådservietter, saltvandsampuller, plastikposer, en bunke stofbleer og strækvikle

Kortærmede bodyer, bluser, bukser, strømper, 2 bomuldshuer, bomuld/uld vanter, futter og en trøje

Dyne med 2 betræk, tæppe og autostol

Barnevogn skal vi ikke bruge, og seng med lagen og håndklæder er der nede

Har jeg glemt noget vigtigt til et par dage i den temperatur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, jeg har oprettet en lignende tråd - følger lige med her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

om ikke andet skal jeg fortælle år vi kommer hjem om vi manglede noget :p og så skal vi også af sted til marts hvor han vil være 6mdr. Der regner jeg med at vi tager barnevognen med, da det er 14 dage i et hus. Vi har lejet en airshell til den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart - vidste ikke de fandtes, men sådan en må vi leje :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart - vidste ikke de fandtes, men sådan en må vi leje :-)

Kan kun anbefale airshell. De er også de eneste der kan bruges hvis forsikringen skal dække hvis der sker skader på vognen undervejs.

Det er røv at slæbe den rundt så undersøg om den lufthavn i rejser til har airsbell også for så kan den opbevares i lufthavnen.

Jeg kan kun anbefale at tage vikle/bæresele med i håndbagagen så man kan bære barnet og have frie hænder i lufthavnen og evt et lille tæppe til at putte med i flyet. Rigtig god ferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok også pakke noget børnepanodil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun anbefale airshell. De er også de eneste der kan bruges hvis forsikringen skal dække hvis der sker skader på vognen undervejs.

Det er røv at slæbe den rundt så undersøg om den lufthavn i rejser til har airsbell også for så kan den opbevares i lufthavnen.

Jeg kan kun anbefale at tage vikle/bæresele med i håndbagagen så man kan bære barnet og have frie hænder i lufthavnen og evt et lille tæppe til at putte med i flyet. Rigtig god ferie

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi rejste med min datter, da hun var 4 måneder :) Dyne og bæresele var håndbagage.. Går ud fra du ammer, når du ikke har skrevet flasker osv på...

 

Du kan evt tjekke billetten - min datter på 4 måneder måtte nemlig også have 10 kg håndbagage med da vi rejste :) Også kan man faktisk have mange ting i håndbagagen..

 

Hvis han er begyndt på grød, så ville jeg evt tage noget med hjemmefra hvis man bruger pulver i hvert fald.

 

Det samme med bleer - det er ikke alle lande, som har samme type bleer, også risikerer man at skulle igennem en masse øv-bleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville passe på med solen. Solhat, løst tøj hvis det viser sig at være varmt, evt en paraply som I kan bruge som skygge hvis I har baby i slynge e.l.

God tur :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

turen er gået super fint. Vi tager hjem i morgen :) det eneste jeg har følt at jeg manglede var hårtørreren, men vi har klaret det :) nu håber jeg han tager flyveturen hjem lige så fint som ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER