Mistel

Erfaring med "grøntsags Spiralizer"?

7 indlæg i dette emne

Hej med jer - jeg er sådan lidt fascineret af de der lange grøntsagsspaghettispiraler, man kan lave, og overvejer kraftigt at købe sådan en maskine. Jeg har set en "bordmodel", hvor man sætter grøntsagen fast og drejer med et håndtag, og så også nogle som virker mere som en slags blyantspidser. Er der nogen af jer, der har erfaring med den ene eller anden slags og kan anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har den Madbanditten har. Søg på spiralizer på Amazon. Den koster ca 300 kr og fungerer fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den der ligner en blyantspidser, hvor man drejer grøntsagerne i hånden - den er god og nem. Den koster 250kr og kan købes i kop og kande i hvert fald, sikkert også andre steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den der ligner en blyantspidser, hvor man drejer grøntsagerne i hånden - den er god og nem. Den koster 250kr og kan købes i kop og kande i hvert fald, sikkert også andre steder :)

 

Er det den fra Gefu i har? Den har vi og kan ikke rigtig få den til at fungere med gulerødder... men ellers virker den fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den fra Gefu i har? Den har vi og kan ikke rigtig få den til at fungere med gulerødder... men ellers virker den fint :)

Ja det er den, jeg har kun gode erfaringer, også med gulerødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for gode råd, piger! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er den, jeg har kun gode erfaringer, også med gulerødder :)

 

Ok, må forsøge mig lidt mere med gulerødderne og se om jeg kan finde tricket :) Er ellers glad for den til andre ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER