HenrietteHall

Melder mig herinde :-)

9 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg fik i går svar på min anden blodprøve og tallet er steget fra 394 til 3986 på 4 dage yay.gif Så nu tør jeg godt hoppe herind smile.png

Min termin er omkring d. 15. september (kender min ÆL), så det bliver spændende hvad de finder frem til ved NF scanningen.. Jeg har bestilt tid til en tidlig scanning d. 22.1, da jeg har en forhistorie med at miste tidligt, så jeg håber rigtig meget på hjerteblink!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Henriette og velkommen til! :D

 

Hvor er det skønt, at du også er kommet herind. Jeg krydser meget for, at det er det fineste hjerteblink d. 22. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay så lige din ticker i lillemi's tråd. Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Henriette

Stort tillykke

Det er dejligt med flere herinde og sikke nogle flotte tal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej :)

Jeg fik i går svar på min anden blodprøve og tallet er steget fra 394 til 3986 på 4 dage yay.gif Så nu tør jeg godt hoppe herind smile.png

Min termin er omkring d. 15. september (kender min ÆL), så det bliver spændende hvad de finder frem til ved NF scanningen.. Jeg har bestilt tid til en tidlig scanning d. 22.1, da jeg har en forhistorie med at miste tidligt, så jeg håber rigtig meget på hjerteblink!

Tillykke... Krydset finger for hjerteblink ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hilsener :) Det er dejligt endelig at kunne melde sig ind i en terminsgruppe igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Henriette, hvor er det dejligt at have endnu flere med herinde!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER