diazbebs

Bekymret! Symptommer forsvundet.

11 indlæg i dette emne

Som overskriften antyder er symptommerne forsvundet. Jeg er 5+3 idag og synes mine bryster er punkteret. Jeg har haft mens agtig smerter indtil nu ca 2 gange i døgnet. Kun en smule kvalme.

Det eneste jeg har følt i dag er sådan forkølelse agtig uden at være forkølet. Nogen der har oplevet det?

Kunne godt bruge nogle beroligende tanker. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ikke oplevet det selv men vil sende dig en masse kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke oplevet det selv men vil sende dig en masse kram :kram

Tak for :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej... Jeg kan godt forstå det gør dig urolig. Men mist ikke modet! Graviditetsfornemmelser kan skifte fra dag til dag - især i begyndelsen, men også senere i graviditeten. Nogle dage er brysterne spændte og ømme, andre dage helt "punkterede" og sådan er det også med mens-smerterne. Det er for tidligt at miste troen... Og at du ikke har smerter eller bløder er et godt tegn. 

 

Kh og tanker

 

Laura

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige jeg først fik kvalme for alvor i uge 6-7 alle gangene, og det har været utroligt forskelligt i hver graviditet hvor meget jeg har haft:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at symptomerne kommer og går, men jeg forstår til fulde nervøsiteten. 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej... Jeg kan godt forstå det gør dig urolig. Men mist ikke modet! Graviditetsfornemmelser kan skifte fra dag til dag - især i begyndelsen, men også senere i graviditeten. Nogle dage er brysterne spændte og ømme, andre dage helt "punkterede" og sådan er det også med mens-smerterne. Det er for tidligt at miste troen... Og at du ikke har smerter eller bløder er et godt tegn.

Kh og tanker

Laura

Mange tak for svaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at symptomerne kommer og går, men jeg forstår til fulde nervøsiteten.

:kram

Tak for :kram

Det varmer ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min 3 graviditet nu :-) Er 5 + 2.

Jeg har haft murren i underlivet i to uger nu og ømme bryster, samt utrolig sult.. Jeg mærkede intet i går og det var faktisk første dag jeg ikke mærkede noget.. Jeg kan huske at det var lige sådan ved min graviditet nummer to :-)

Tror bare man skal nyde de dage, hvor man føler sig "normal", for symptomerne kommer snart igen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min 3 graviditet nu :-) Er 5 + 2.

Jeg har haft murren i underlivet i to uger nu og ømme bryster, samt utrolig sult.. Jeg mærkede intet i går og det var faktisk første dag jeg ikke mærkede noget.. Jeg kan huske at det var lige sådan ved min graviditet nummer to :-)

Tror bare man skal nyde de dage, hvor man føler sig "normal", for symptomerne kommer snart igen ;-)

Tak for bekræftelsen på at det er normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er så mange der skriver har oplevet det samme som dig - jeg håber virkelig det hjælper dig. KH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER