Evigmor

Valmed test

15 indlæg i dette emne

Jeg læser en del om Valmed test og risiko for "falsk positiv" eller skyggestreger der kan mistolkes som "falsk positiv" er nok mere korrekt.

 

Har nogen her erfaring med det? Og dem ?

 

Jeg har vedhæftet et billede. Det er temmelig utydeligt men håber I kan se hvad jeg mener. Stregen blev "tydeligst" efter 4-5 minutter.

 

Hvad siger I?

 

Kh Evigmor

 

 

post-11244-0-60599500-1420985594_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen erfaringer med Valmed tests. Den du har lagt op kan jeg godt ane en teststreg på. Måske kan du prøve igen i morgen eller overmorgen og se om den er blevet tydeligere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Camils, og hjertelig tillykke med din lille spirrevip (-:

 

Testen er fra Fredag eftermiddag sent. Og der var taget en dagen før på samme tidspunkt som var MEGET utydelig men med totalt "hovedpinefokus" og i forskelligt lys kunne den anes (-; Så jeg synes der er en "udvikling" men må vente på at kunne købe nye tests i morgen. Jeg er endnu ikke over tid såååhh..  men kan normalt teste meget tidligt og det er der kommet 3 dejlige børn ud af (-; Dog svagt og så bliver den stærkere og stærkere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lovende, så! Måske kan du prøve at teste om morgenen, hvor HCG-niveauet normalt er mere koncentreret? :) Jeg krydser for dig!

 

Og tusind tak. Jeg håber virkelig, den bliver siddende  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var også noget "pjat" at teste sent en eftermiddag. 2 dage i træk (-; Og så med tests, der har ry for at vise svage streg, der blot er en tørret streg (-; Jeg har prøvet at få en ultra ultra streg før, som så udviklede sig til en kun ultra svag. Og hun er nu 2 1/2 år. Men det var med en anden type test sååhh... Havde det været den samme havde jeg betragtet mig selv som gravid nu.

 

Mon ikke din spirrevip bliver hvor den skal (-: Det tror jeg (-:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså sådan så en af mine første teste ud for et år siden og det var valmed

Sidder med en 3 mdr gammel tøs nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste cyklus så mine tests også sådan ud i starten og stregen fremkom først efter de berømte fem minutter, men jeg var gravid. Både med valmedtests og Lidls tests.Mistede dog barnet, men det er en anden snak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååhhh tillykke "Mortil2xl" og det er jeg altså ked af at høre "Pipi" <3 Men tak for jeres besyv. Jeg ELSKER naturligvis at høre at I også kan se "noget".

 

Jeg er mest i tvivl fordi stregen kom efter tid. Eller i hvert fald en let farvet streg. Og fordi der konkret står i både brugsanvisning og hvad folk fortæller på nettet, at testen kan blive såkaldt "falsk positiv". Jeg tænker dog stadig at når der bliver trukket lidt farve op, så MÅ der være sporet HCG. Og jeg har på ingen måde været gravid fornyelig, så evt hcg kan kun stamme fra denne cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på den Evigmor og krydser fingre! Glæder mig til at høre din opdatering. Og så håber jeg, at jeg også kan teste positiv om en uges tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende Pipi. Det håber jeg sørme også du kan <3

 

Jeg køber en test mere i dag. Formentlig af samme mærke (-; Hvis der er udvikling, så får jeg sommerfugle i maven. Jeg har en indre stemme der siger mig jeg ikke er gravid. Og jeg hører ellers til den meget positive type (-; Men på den anden side, der ER mulighed for det. Hvis det er tilfældet vil det være helt fantastisk at den lille har fundet vej.

 

Mens smerter igen i dag men ikke skyggen af mens og jeg har et par små graviditetstegn. Som dog ærligt kan være menstruations relateret. Dog ikke brystspændinger. Kun et par små stik hist og pist.

 

Har du nogen symptomer ?

 

kh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan testede jeg med valmed fra jeg var ca 3+3, og nu er jeg i 24. Uge :)

Håber den bliver siddende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke (-: Åh hvor dejligt <3 Og så med en lille sparkende baby i maven (-; fantastisk.

 

Jeg har lige taget en ny test her til eftermiddag fra Matas og den var negativ... Meget mærkeligt den anden kunne se så positiv ud. Men jeg må indrømme jeg godt har læst om fænomenet.

 

Tak for søde ord (-:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke (-: Åh hvor dejligt <3 Og så med en lille sparkende baby i maven (-; fantastisk.

 

Jeg har lige taget en ny test her til eftermiddag fra Matas og den var negativ... Meget mærkeligt den anden kunne se så positiv ud. Men jeg må indrømme jeg godt har læst om fænomenet.

 

Tak for søde ord (-:

Har du et billede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, øverst i tråden ser du billedet af den test jeg tænker er "falsk" positiv. Men den nye jeg tog er så blank at det er ligemeget at tage et billede af den. Men mens er stadig ikke kommet. Jeg har lidt symptomer men det kan sagtens være ren indbildning eller bare menstruations "halløj".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evigmor, jeg sender dig god karma og håber så meget at mens bliver væk!  :)

Det kan være du er langsom om at udvikle nok HCG, det er ikke til at vide. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER