Mackie89

Panikken breder sig! -Hjælp!

35 indlæg i dette emne

Stort tillykke! Du må lige sige hvad manden så siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke. :loveshower

Det er normalt med murren ved graviditet også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak søde piger, hvor bliver jeg rørt over I tager jer tid til at lykønske mig - for det er total syrealistisk!  :kuller

Øh jeg ved ikke hvad testen hedder (den er fra billigteste.dk)

Jeg prøvede lige den dyre test jeg havde liggende, fra Clear Blue. Den kom efter 1 min med dette resultat:  :stork

hvor er den flot den test tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da så meget positiv.... Kæmpe tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at høre hvordan manden reagerede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det murrede også i mit underliv, da jeg blev gravid :).

 

Til de tests er der ikke andet at sige end: TILLYKKE :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke. Hvor er det bare dejligt at læse din glæde. Selvom jeg godt ved man også bare kan bliver SÅ nervøs. Men den ER der <3 Og nu kan du holde dine hænder på maven og smile stort, for din baby spire ligger og vokser for hver dag <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker de her test-tråde - Tillykke med de to streger! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange mange tak søde piger  :loveshower Hvor er det dejligt at så mange kigger forbi :)

Jeg er så ovenud lykkelig og på samme tid en smule skræmt over den omvæltning som det her nye kapitel medbringer.

Det har været en hård omgang på arbejdet i dag. Den kvalme som jeg tænkte ikke rammer mig, har da bidt mig godt og grundigt bagi. Jeg kan slet ikke finde ud af min krop. Når jeg spiser får jeg kvalme, og når jeg bliver sulten er det ligeså. 

 

Ang. min kære husbond, så blev han så glad! Han lurede mig med det samme da han kom hjem og han ville med det samme ringe til hele verden og fortælle at vi skulle være forældre, der måtte jeg så lige bremse ham en stund  :rolleyes  :P

Jeg havde for længe siden fået lavet en lille bodystocking hvorpå der med kongeblå stod Lille x (x står for efternavnet, men da jeg i tvivl om flere kender mig herinde, røber jeg det ikke endnu).

Min mand er meget maskulin og er ikke sådan en der kan græde, medmindre det er sørgeligt, så det er også okay. Det er bare mig der ikke har styr på følelserne for tiden.

 

Jeg tænker jeg snart må påbegynde en graviditets-tråd, det kunne være sjovt at spare med nogen af jer derude :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER