SaraLK

nytårs-outfittet 2014/15

20 indlæg i dette emne

Hvad skal I ha på til nytår, tøser?

Er helt blank!

Vi skal holde Nytår hjemme med et hold gode venner og deres datter på 1,5år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været så heldig at få et outfit af min skønne mand, så jeg skal have denne kjole på Ti8ZNKB.jpg og denne blazer lScEDyv.jpg i grå. Jeg tænker at det skal sættes sammen med et par sorte stiletter, men jeg ender alligevel med ikke at have dem på, for der hvor vi skal holde nytår, er sko forbudt indendørs ;)

Edit: Vi skal også holde nytår med et vennepar. De har en datter på knap 3 og venter lillebror til februar og vi har Adam på 6 måneder. Der ud over kommer et tredje par, der har en søn på 1,5 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det var en fin kjole! :o

Men vist ikke så nem at amme i :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw en fin kjole. Jeg fandt en afslappende kjole i Sct tropez - kan desværre ikke lige finde den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vist ikke så nem at amme i :p

Du kunne vende den om :P :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare have almindeligt tøj på, pt er det stadig ventetøjet. Vi skal være hjemme med et hold venner og deres datter på 6 år og det plejer være meget afslappet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi far et besøg af et vennepar og deres datter på 2 år (vores gudbarn)

Har valgt at jeg ikke vil amme den aften så jeg kan nyde et glas eller 2 og ha en ikke amme venlig kjole på.

Tænker det blir denne ( har ikk lige af mig i den desv. ;) )

post-2960-0-19196500-1419719156_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne vende den om :P :lol

Haha, Tumle! :p :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En blonde kjole fra Mamalicious..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En blonde kjole fra Mamalicious..

Har den uden ærmer i brændt orange... den er så fiiin og lækker af have på! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, for de pæne ord om min kjole (for the record er det altså ikke mig på billedet :P )! Den er måske en anelse overdressed til børnevenligt nytår, men jeg har ikke været i pænt tøj en eneste gang siden jeg fødte (med undtagelse af, da vi blev gift ;) ) og sidste nytår var jeg 14 uger gravid og DÅRLIG! Så jeg skal være fin, basta!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne vende den om :P :lol

:lol skide smart tænkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en sort blondekjole eller jeans og en marine blå trøje med guldglimmer og så stiletter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare have bukser og en trøje på. Vores aftenen bliver ikke noget særligt i år. Vi er mig, Rasmus og Ida i år. Og Rasmus skal arbejde fra 04 - 14 så han er ikke til meget den dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet fancy! Vi regner med at ligge på sofaen og enten sove eller se tvserier på netflix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have denne kjole på:

post-11171-0-94931100-1419869610_thumb.j

Den har en dyb udskæring i ryggen også. :-) og så har jeg købt et glitterhårbånd jeg vil bruge som bælte (klipper lidt i båndet og sætter et længere på)

Jeg er gravid i uge 31 så måtte finde en kjole i elastisk stof og gå en størrelse op i forhold til hvad jeg plejer at bruge, men den sidder nu udemærket... Synes de ventekjoler jeg fandt var kedelige....

Vi skal holde nytår med nogle af min mands gode barndomsvenner. De fleste har små børn så det bliver ikke en vild aften, men jeg ved at folk plejer at gøre lidt ud af tøjet alligevel. Og vi har inviteret hjem til os når værtsparet (som har en fire måneder gammel dreng) ikke kan mere... Vi bor lige ved siden af så det synes vi var smart. Det skal nok blive hyggeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare at jeg skal have den kjole på jeg havde på juleaften, med mindre jeg kan finde et eller andet i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg skal have en sort kjole på.. måske en blazer eller noget udover. Har ikke skænket det ret mange tanker. Jeg skal ned til mine bedsteforældre med min mor, som jeg plejer. Det er stadig lidt usikkert om manden tager med (han er mere et nytårs-fest-dyr end jeg, så vi holder næsten altid hver for sig) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have denne kjole (og maske) på.

 

10893843_10205459898956559_1802397901_n.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er endt i "en gammel kending"

En sort enkel kjole, der er mulig at amme i ;)

og stribede stømpebukser, bare for at det ikke bliver sort i sort :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER