MortilØ

Min første graviditet <3

9 indlæg i dette emne

Til jer der ikke kender mig (endnu) så er jeg 24 år, og jeg droppede kobber spiralen i juni måned:-)


 


Det har hele tiden været planlagt at jeg og min skønne kæreste skulle giftes til foråret, og da der ikke skete noget på baby-fronten bestemte vi os for at sende invitationerne til bryllup ud, d. 22.12.14 og begynde at bruge prævention igen 1. december.


 


Dagen efter invitationerne var sendt ud, var der to streger på graviditets testen :-D HURRAAA!!!


 


Jeg har tænkt, at jeg vil skrive i denne tråd, lidt om hvordan graviditeten forløber, (nu har den bare at blive derinde!) :-)


 


Rigtig go´jul til jer alle derude:-D


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan har du det? Er som det skal være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det? Er som det skal være?

 

Så træt,kan sove når som helst og hvor som helst.Men ellers går det hele rigtig godt, skal til tidlig scanning d.14. i dennes, og håber lidt at det giver lidt ro på nerverne :-)

 

Hvad med dig, hvordan har du det i sjette uge må det være nu eller har jeg regnet helt forkert? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine i forvejen store bryster er blevet til sten!! 


 


Manden min har ogsåværet udsat for en hel del brok omkring graviditets-politiet (red. svigermor)  


 


Hvad er det lige med svigermødre? Hvorfor er det lige de synes de skal bestemme!? kommemed  forslag at tvivlsom kvalitet kan jeg gå med til, det her er altså bare lige en tand for meget. 


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvad er det for noget med din svigermor. Der er altid en bedrevidende kan du holde styr på hormonerne???

Jeg kan ikke. Hihi det er lidt synd for manden. Jeg har det så let ved at blive irriteret. Jeg har engang i mellem kvalme. For tiden hver anden dag. Mine bryster er bare ømme. Og engang imellem rumstere det sådan i underlivet. Ca en gang i døgnet.

Kan du mærke noget til det?

Nå ja og jeg bliver oppustet om aftenen.

Jeg er 4+2 idag. Jeg har en lang cyklus.

PS det er også mit første barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja trætheden. Kunne sove i 14 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan nogen småting, som at hun liiige skal sige hvordan tingene skal gøres, helst igennem hendes søn, eller når hun fanger mig på tomandshånd. Har taget en snak med manden om det her til aften, for jeg ville gerne lige høre hans synspunkt (om det bare er mig der er blevet skør i bolden) 

 

Kan virkelig nikke genkendende til hvad du skriver :-) Havde det meget lignende i omkring de 4 uger :-) Der er bare kommet mere kvalme og mere oppustethed, og som sagt bryster af sten *suk* 

 

Havde meget ligesom sådan... menstruationssmerter i starten dog lidt mere nivende :-) men det er ligesom om det er blevet meget mindre nu :-)

 

FEDT! Det er ikke kun mig er sover hele døgnet væk  :zzz

Hvis jeg har været på arbejde i 6 timer, kan jeg bare ikke mere resten af dagen, mine øjne er simpelthen ved at falde i, men det giver vel egentlig også god nok mening at kroppen har brug for mere hvile end normalt :-)

 

Er du begyndt på de famøse tudeture? har set sex in the city the movie her til aften... Tudede som en gal og følte mig helt vildt skør bagefter  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du kan genkende symptomerne. Så går det den rigtige vej ☺️

Og jeg har tudet meget i sidste uge. Hold da op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er rigtig glad for det ikke er min svigermor. Jeg vil have flået hovedet af hende som min situation ser ud for øjeblikket for så at fortryde bagefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER