Håbetsglæde

Taber sig af at være gravid?

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har efter jeg er blevet gravid, tabt mig 3,5 kg, på 12 uger, jeg forsøger på ingen måde at tabe mig! Jeg er dog lige til den (ifølge BMI) overvægtige side, men ikke sådan voldsomt eller noget. Men jeg har siden jeg blev gravid spist hvad jeg ville og jeg har ikke sådan tænkt sundhed, i den grad som man burde.

Har i nogen erfaring inden for dette? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger

Jeg har efter jeg er blevet gravid, tabt mig 3,5 kg, på 12 uger, jeg forsøger på ingen måde at tabe mig! Jeg er dog lige til den (ifølge BMI) overvægtige side, men ikke sådan voldsomt eller noget. Men jeg har siden jeg blev gravid spist hvad jeg ville og jeg har ikke sådan tænkt sundhed, i den grad som man burde.

Har i nogen erfaring inden for dette? :)

Jeg har tabt mig under begge mine graviditeter. Under min første graviditet tog jeg 4 kg på og fik en søn på 4,2 og under min tvillinge graviditet tog jeg 8 kg på og fik børn på 2900 og 2600g.

Så sålænge at baby vokser som den skal ville jeg ikke bekymre mig :kram

Der er mange der taber sig i første trimester.

Jeg ville dog prøve at fokusere på at spise sundt og varieret så hverken du eller baby kommer til at mangle noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, jeg forsøger selvfølgelig at spise efter anbefalinger, men december måned, der kan man godt falde lidt i den forkerte grøft :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første graviditet og et normalt BMI tabte jeg 10 kg før det begyndte at vende efter 16-18 uger og jeg fødte en datter på 3750 gram.

Dog var mit vægttab pga opkast, men pointen er, at baby nok skal tage, hvad den har brug for.

Jeg kender en med et for højt BMI som lige inde fødslen havde tabt 3 kg gennem hele graviditeten og altså slet ik taget på. Det gjorde heller intet negativt for babys størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var det godt, jeg så den her! Jeg har også selv tabt mig 4 kg den sidste måned, og jeg er kun 6 uger henne nu. Det eneste, jeg har gjort anderledes er mindre cola og mere vand, men det kan alle de kg ikke forsvinde af. Tænker (håber!) at det nok skal vende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER