britsen914

Stop med ppiller og meget ømme bryster.

14 indlæg i dette emne

Hej. Jeg er helt ny herinde, så hermed mit første indlæg.

Jeg holdt op med mine ppiller forfoden dage siden..

Nu er jeg blevet mere "hungrende" efter min mand, og mine bryster/brystvorter er ekstremt ømme... Jeg har Været på pillerne i 13 år....

Hvad oplevede i andre da i stoppede med pillerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan måske godt tyde på at du har ÆL?

Når man har ÆL er kroppen sådan bygget at man har mere lyst til sex - fordi menneskerne trods alt skal formere sig!

Men jeg skal slet ikke spille klog- for jeg ved det ikke- synes bare at det giver godt mening :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan måske godt tyde på at du har ÆL?

Når man har ÆL er kroppen sådan bygget at man har mere lyst til sex - fordi menneskerne trods alt skal formere sig!

Men jeg skal slet ikke spille klog- for jeg ved det ikke- synes bare at det giver godt mening :-)

Hæhæ... det var også min tanke... men der kom kort tid efter jeg var stoppet (14 dage siden) og jeg har detstadig og skal ifølge mine udregninger først have ÆL imorgen... så synes det var lidt besynderligt.. kan simpletten ikke holde ud at have bh på... men er værre når jeg ikke har... :( tænkte derfor på om der var andre der havde prøve at mærke noget efter at have stoppet med ppiller..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ... det var også min tanke... men der kom kort tid efter jeg var stoppet (14 dage siden) og jeg har detstadig og skal ifølge mine udregninger først have ÆL imorgen... så synes det var lidt besynderligt.. kan simpletten ikke holde ud at have bh på... men er værre når jeg ikke har... :( tænkte derfor på om der var andre der havde prøve at mærke noget efter at have stoppet med ppiller..

Umiddelbart vil jeg sige at du ikke kan regne med din cyklus når du har været på p-piller :-)

Du kan jo sagtens have tidlig ÆL nu, selvom du ikke havde det i sidste cyklus pga det hele var styret af p-pillerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart vil jeg sige at du ikke kan regne med din cyklus når du har været på p-piller :-)

Du kan jo sagtens have tidlig ÆL nu, selvom du ikke havde det i sidste cyklus pga det hele var styret af p-pillerne :-)

Det kan det bestemt... men tænkte bare mere om der var "normale" symptomer efter man er stoppet... har jo ikke prøvet det før... hihi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det bestemt... men tænkte bare mere om der var "normale" symptomer efter man er stoppet... har jo ikke prøvet det før... hihi...

Da jeg stoppede på p-piller havde jeg ingen symptomer - kun udebleven menstruation :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg stoppede på p-piller havde jeg ingen symptomer - kun udebleven menstruation :-)

Årh for pokker... ja for jeg skulle have haft min mens for 14 dage siden, den udeblev til trods for jeg var på piller.. og da så testen viste negativ blev jeg så ked af det så jeg blev enig med mig selv om at det nok var ved at være tid til at droppe dem helt... og så havde jeg ikke flere hjemme og da jeg kom på apoteket skulle jeg åbenbart ringe til lægen og have ny recept.. så blev vi enige om det nok var et tegn... hihi... så i princippet har jeg ikke taget ppiller i 3 uger... gav det nogen mening? Hahahaha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh for pokker... ja for jeg skulle have haft min mens for 14 dage siden, den udeblev til trods for jeg var på piller.. og da så testen viste negativ blev jeg så ked af det så jeg blev enig med mig selv om at det nok var ved at være tid til at droppe dem helt... og så havde jeg ikke flere hjemme og da jeg kom på apoteket skulle jeg åbenbart ringe til lægen og have ny recept.. så blev vi enige om det nok var et tegn... hihi... så i princippet har jeg ikke taget ppiller i 3 uger... gav det nogen mening? Hahahaha...

Hehe ja , jeg tror bestemt det er et tegn :P

 

Måske det så snart er tid til en graviditetstest? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden jeg stoppede med p-piller for 2 måneder siden har jeg haft ømme bryster, konstant kvalme og tendens til underlivsspændinger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja , jeg tror bestemt det er et tegn :P

 

Måske det så snart er tid til en graviditetstest? :D

 

Hæhæ... Jeg tog graviditetstest den 24, da vi skulle over til svigermor... skal have mens den 10 januar, men håber den bliver væk så jeg kan give min mand en uforglemmelig fødselsdag den 16 januar... :)

 

Siden jeg stoppede med p-piller for 2 måneder siden har jeg haft ømme bryster, konstant kvalme og tendens til underlivsspændinger....

Årh stakkel... håber da mit slutter.... og at dit Gør med mindre det er på grund af en graviditet... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg stoppede med piller havde jeg lige som dig ekstremt ømme dutter omkring og efter ÆL. Så jeg var enig med mig selv om hver gang at nu var jeg gravid. Men endnu ingen positiv test.

men det stoppede efter en 3-4 cyklus hos mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg stoppede med piller havde jeg lige som dig ekstremt ømme dutter omkring og efter ÆL. Så jeg var enig med mig selv om hver gang at nu var jeg gravid. Men endnu ingen positiv test.

men det stoppede efter en 3-4 cyklus hos mig :)

Av av - det er altså længe at have så ondt i babs og nutte...:) håber mit forsvinder bare liiidt hurtigere.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også rigtig ondt i brysterne den første cyklus efter p-pille stop, det var bedre i den anden cyklus, men der blev jeg gravid så det tæller jo ikke rigtig. Men de var faktisk mere ømme i den første cyklus efter, hvilket jeg synes var lidt sært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det som en omvandrende hormonbombe med oemme bryster i sidste halvdel af hver cyklus i 3 maaneder. Saa gik jeg til naturopath, for jeg ville virkelig gerne have en naturlig cyklus uden de store udsving :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER