Guest

Samlet om jul

5 indlæg i dette emne

Kære alle I marts-kvinder :-).

Jeg kunne lige se, søde Marmik har skrevet glædelig jul inde under "Samlet oversigt", og jeg synes det er så tarveligt og surt ikke at skrive i lige måde.

Så skal vi ikke ønske hinanden glædelig jul og godt nytår i denne seperate tråd, så det ikke kommer til at fylde i de andre?

Jeg starter selv; GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR! Og tak for en super hyggelig terminsgruppe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke lige se hvordan det kan være hverken tarveligt eller surt. Jeg har eks. slet ikke set det.. bruger ikke altid særlig lang tid herinde, og da slet ikke her i juledagene, så det er nemt at overse enkelte indlæg.

Men glædelig jul og godt nytår herinde også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg mente heller ikke at nogen var sure, det synes jeg ikke, der er :-) :-). Jeg mente at jeg følte mig sur ved ikke at ønske i lige måde :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå okay :D .. ja, jeg kan nu også bedst lide at reagere og ønske i lige måde (hvis jeg ser beskeden altså :D )

Håber I har haft en dejlig jul.

Min har været god. Det var jo første gang, at jeg ikke skulle holde jul med min familie, men det gik rigtig godt. Har heldigvis en super god svigerfamilie, så havde nu også regnet med at det ville gå fint.

Men kan godt mærke at jeg er godt brugt nu, efter fire dages (næsten) uafbrudt samvær med mange mennesker.. godt der lige er en lille pause inden det går løs igen til nytår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde her på bagkanten.

Som dig Emilie skulle jeg også for første gang holde jul med svigermekanikken. Og som dig er jeg heldigvis heldig stillet der.

Det er ikke det samme, men en rigtig god jul. Fremtiden bliver jo ikke det samme mere. Fra næste år er vi forældre, og jeg gætter på, at vores fokus er på junior og hans jul.

Jeg fortsætter tråden med et rigtig godt nytår. Må 2015 blive fyldt med glæde fra en lille ny.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER