NoEmMor

Og så kom katten

4 indlæg i dette emne

Så kom vores lille kat. Hun er simpelthen så kær og smuk, men tænker bare på om hun ikke nok selv skal sige fra overfor Emil når det bliver nok?

Magen til tålmodig kat skal man da vist lede længe efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her sagde vores heller ikke fra overfor den mindst i starten altså - men det kom bare rolig, det kom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal nok sige fra hvis den ikke gider mere. Nu kan jeg se Emil ikke er så gammel og det ved katten også godt, og giver måske noget længere snor. I skal dog nok sørge for den har et sted hvor den helt sikkert kan komme hen hvor ungerne ikke kan komme i nærheden af så den stikke af hvis det bliver for meget.

Vores den ene kat var ikke så stor da den gav min mands niece (hellere ikke så gammel) en pæn lille advarsel. Hun havde generet den længe og den havde prøvet at stoppe det ved at daske ud uden klør og rykke sig, men niecen blev ved. Da katten synes det blev alt for meget og niecen ikke stoppede tog den til sidst én klo og daskede med. Så stoppede niecen og hun lærte at hvis katten dasker så skal man stoppe. Jeg er ikke meget for katte gør sådan med klør men her havde både katten og vi prøvet at stoppe hende og det hjalp ikke, så der skulle åbenbart nogen lidt "hårdere" metoder til.

Katten og børnene skal nok lærer at finde en passende mellemvej med hvad der er for meget og hvornår det er i orden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal helt sikkert sige fra..

Men altså.. Vi har en kat herhjemme, som simpelthen synes det mest fantastiske er hvis nogen gider "ruske" ham og kæle voldsomt med ham - Så det KAN faktisk være katten nyder det ;) Den tænker jo ikke kæl og nusning på samme måde som vi gør det :)

Men den skal nok sige fra når den får nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER