Solvej99

Vis mig jeres hjem - Billedtråd

66 indlæg i dette emne

Mangler vi ikke en billedtråd, hvor vi kan se hinandens hjem og finde inspiration? :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide!! Især fordi jeg er SÅ nysgerrig ;)

Billeder i morgen. Når det er lyst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide!! Især fordi jeg er SÅ nysgerrig ;)

Billeder i morgen. Når det er lyst!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med hjem, menes der kun indvendigt eller også udvendigt ?? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med hjem, menes der kun indvendigt eller også udvendigt ?? :P

 

Også udvendigt. Særligt hvis man har en gård med selvforsyning og en masse dyr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere lige få taget nogle billeder når der er ryddet bare nogenlunde op :lol ikke at jeg på nogen måder går efter et bobedre hjem, men jeg vil da helst fremstille det fra sin bedre side... :lol bedste side røg vidst i vasken da vi flyttede ind med børn :lol

Vi har bestemt heller ikke noget bobedre hjem, vores nyeste møbler (bortset fra Ws) er fra 2008 og udvalgt af single Jon (vi mødtes først i 11, og alle møblerne er hans ;) )

Men jeg går faktisk slet ikke efter sådan et flot bobedre hjem, jeg går efter et S, J og W hjem :) men jeg vaskede faktisk langt om længe gulv i går, så det er perfekt at tage billeder i dag, selvom julepynten jo ændrer looket en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestemt heller ikke noget bobedre hjem, vores nyeste møbler (bortset fra Ws) er fra 2008 og udvalgt af single Jon (vi mødtes først i 11, og alle møblerne er hans ;) )

Men jeg går faktisk slet ikke efter sådan et flot bobedre hjem, jeg går efter et S, J og W hjem :) men jeg vaskede faktisk langt om længe gulv i går, så det er perfekt at tage billeder i dag, selvom julepynten jo ændrer looket en del.

Julepyntede hjem gør det ikke grimmere :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at se billeder af jeres hjem. Jeg vil tage billeder, når huset har en stand hvor jeg vil vise det frem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, I får hele rundturen.

Forbehold: Vi er i gang med at renovere gangen og vi har lige fået ny vaskemaskine og tørretumbler som står i gangen, men kommer til at stå i bryggerset og gæsteværelset er p.t. (ligesom bryggerset) sted for værktøjs-opbevaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæsteværelse t6M9ZRC.jpg20eG7Lb.jpgH9zI1DU.jpg

Badeværelse JzqzHGQ.jpgk4fnJwq.jpg6TlXltT.jpg

Bryggers tSRdme1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også udvendigt. Særligt hvis man har en gård med selvforsyning og en masse dyr ;)

Okay. Må rundt med kameraet imorgen og tage billeder så ;) har en kun masse fra i sommers og der er sket lidt siden :p i hvert fald er omgivelserne blevrr noget kun mere kedelige af se på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Med hjem, menes der kun indvendigt eller også udvendigt ?? :p

Alt hvad man vil vise frem :D Vil da gerne se staldene også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere lige få taget nogle billeder når der er ryddet bare nogenlunde op :lol ikke at jeg på nogen måder går efter et bobedre hjem, men jeg vil da helst fremstille det fra sin bedre side... :lol bedste side røg vidst i vasken da vi flyttede ind med børn :lol

Det behøver bestemt ikke at være et Bo Bedre hjem. Alle hjem er velkomne :) Synes bare det er sjovt og hyggeligt at se hvordan andre bor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MorAnja hvor bor I lækkert :super

Hvor er badeforhænget fra? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MorAnja hvor bor I lækkert :super

Hvor er badeforhænget fra? :)

Tak! Vi har jo renoveret det fra en ende af siden august, vi mangler kun badeværelse og bryggers (og så selvfølgelig gangen), men det gemmer vi i denne omgang. Det er funktionelt som det er og vi trænger til en pause :lol

Puha, det hang her da vi flyttede ind, så jeg ved det faktisk ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg også prøve at ligge billeder ind - skide go ide med sådan en tråd! Jeg elsker at se hvordan andre bor...

Vi bor i et forholdsvis lille hus - på 126 kvm, så glæder mig til at vi forhåbentlig får bygget 60 kvm mere på i løbet af 2015...

Men vi bor et dejligt sted - ude på landet og alligevel med naboer på den anden side af hækken. Ude billeder må komme en dag hvor det ikke lyner, tordner, hagler, regner og blæser haha.. (Hvad er det da for noget julevejr?)

Bryggers

epeOdeb.jpg

ZZkehGh.jpg

jJz8qfA.jpg

Køkkenet

2uEj6Au.jpg

HtSFGLa.jpg

ZrwTBVs.jpg

L51OgXS.jpg

s03lH32.jpg

Stuen

T2qZeQ8.jpg

MKIzr2K.jpg

Normalt er bordet ik så langt i stuen, men et levn fra sidste weekend...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LPiOBAg.jpg

OFoJFby.jpg

Elins legehjørne

1U3vFlz.jpg

Elins værelse

3imkye9.jpg

1kR7wTx.jpg

Badeværelse

rCuwMwk.jpg

IJaiZAE.jpg

xrjMarX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soveværelse og kontor ligner et bombet lokum så det må vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, den det bænk i bryggerset (med lilla puder på), den er du da ikke ret glad for - den ville da være pænere hjemme hos os :P

Som skrevet i den anden tråd - jeg synes i bor virkelig hyggeligt.

Det ligner et hjem hvor det er rart at være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner et hjem hvor det er rart at være :)

Det ER det nemlig lige præcis!!!! :Loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, den det bænk i bryggerset (med lilla puder på), den er du da ikke ret glad for - den ville da være pænere hjemme hos os :P

Som skrevet i den anden tråd - jeg synes i bor virkelig hyggeligt.

Det ligner et hjem hvor det er rart at være :)

Hvor er du sød Stephi - ligger du ik også lige billeder ind, for nu er jeg da helt nysgerrig efter at se hvordan din stil er... Jeg er efterhånden glad for hvordan vi har indrettet os - vi går helt klart efter at gøre det hyggeligt. Men vi har bare alt for mange ting - så synes tit at det ser rodet ud, uden at være det. Og så er der nok også lidt stil forvirring. Men bare man selv er glad for det, ik? Men dejligt at få sådan nogle søde ord med..

Husk at ligge billeder ind Stephi....

PS med så søde ord, så er det lige før at jeg vil forære dig bænken haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ER det nemlig lige præcis!!!! :Loveshower

Chris din slyngel! Tak for de søde ord! Hvis du ligger billeder ind af jeres hus, ville jeg kunne skrive akkurat det samme - er helt crazy vild med jeres røde tæppe, lys i gulvene, og generelt bare måden huset er indrettet på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ER det nemlig lige præcis!!!! :Loveshower

Enig!!! Hjertevarmt og hyggeligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød Stephi - ligger du ik også lige billeder ind, for nu er jeg da helt nysgerrig efter at se hvordan din stil er... Jeg er efterhånden glad for hvordan vi har indrettet os - vi går helt klart efter at gøre det hyggeligt. Men vi har bare alt for mange ting - så synes tit at det ser rodet ud, uden at være det. Og så er der nok også lidt stil forvirring. Men bare man selv er glad for det, ik? Men dejligt at få sådan nogle søde ord med..

Husk at ligge billeder ind Stephi....

PS med så søde ord, så er det lige før at jeg vil forære dig bænken haha

Jo jeg skal nok prøve at huske at ligge billeder ind. Vi bor mest af alt tomt og kedeligt ;) Vi har virkelig på ingen måde prioriteret at købe møbler/indrette os. Så vi har Js gamle møbler.

Haha! Hvor er du sjov. Ej men den er bare fin. Og jeg synes jeg mangler et sted at sætte W når jeg hjælper ham med sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER