Solvej99

Hjælp til at søge på nettet

5 indlæg i dette emne

I plejer at være så gode til at søge på nettet herinde ^_^

Jeg leder efter et skab til badeværelset, hvor der skal være to håndvaske og plads til vaskemaskine og tørretumbler nedenunder.

Kan man virkelig ikke finde det nogen steder? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker det skal være enten meget langt eller meget højt da vasken jo så skal være ovenpå vaskemaskine/tørretumbler eller imellem dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker det skal være enten meget langt eller meget højt da vasken jo så skal være ovenpå vaskemaskine/tørretumbler eller imellem dem

Hmm ja det kan du have ret i :chin:

Synes bare jeg har set det forskellige steder, når vi har kigget på hus. Men der har måske kun været én vask, og så har den ikke været lige over vaskemaskinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo altid hører med en tømre/snedker om man kan lave noget smart, men du er lidt begrænset af at man jo ikke kan skære ned i vaskemaskine og tørretumler som man kan med alm skabe.... Det skal lige siges at jeg absolut ikke er ekspert på området, det var bare lige min umiddelbare tanke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo altid hører med en tømre/snedker om man kan lave noget smart, men du er lidt begrænset af at man jo ikke kan skære ned i vaskemaskine og tørretumler som man kan med alm skabe.... Det skal lige siges at jeg absolut ikke er ekspert på området, det var bare lige min umiddelbare tanke

Men tak for dine tanker alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER