Dorthealund

Ville I få tid ved lægen?

9 indlæg i dette emne

Jeg er i syv sind.. Kan ikke finde ud af om jeg skal få en tid ved lægen inden jul..

I morgen er jeg en uge over tid, har taget GT, senest i morges og de har alle været negative, men jeg har smerter i mit underliv.. Som når mens er på vej, men det kommer bare ikke...

 

Kan ikke finde ud af om det er noget jeg skal belemre lægen med, eller om det kan vente.. Måske er det bare min underbevidsthed der fucker det hele..   Min cyklus har været ret stabil de sidste 5 måneder..

Jeg har kun mulighed for en tid på mandag d. 22.. Ellers kan det ikke blive før efter d. 5. januar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vente og se det an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvornår du har haft ÆL? Hvis ikke kan ÆL nemt forskubbe sig i en ellers stabil cyklus, og så falder mens også det senere end den ellers ville have gjort.

Håber du snart får en afklaring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo godt ringe op og høre sekretæren (som oftest er udd. sygeplejerske) om hvad hun synes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvornår du har haft ÆL? Hvis ikke kan ÆL nemt forskubbe sig i en ellers stabil cyklus, og så falder mens også det senere end den ellers ville have gjort.

Håber du snart får en afklaring :kram2

Jeg var ret sikker på at jeg vidste hvornår min æl lå, da jeg havde den "rigtige" udflåd, som jeg har haft de sidste mange måneder.. Indtil 5 dage efter hvor jeg havde den udflåd igen :blink Det har jeg ikke prøvet før.. Og vi nåede ikke at  :hump 2. gang..

 

Jeg er på CD 38 i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo godt ringe op og høre sekretæren (som oftest er udd. sygeplejerske) om hvad hun synes :-)

Det er altså noget sludder, at sekretæren oftest er sygeplejerske, sagde lægesekretæren! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville i øvrigt vente noget tid endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige blevet klogere denne måned. Jeg havde masser ægløsningsslim i forgårs og har først testet positivt på ægløsningstest i dag. Det vil sige ægløsning reelt først er der om 24-36 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se tiden an...

 

Jeg har også en meget stabil cyklus - men jeg har sågar oplevet at min krop sprang en hel cyklus over. Tror man kan gøre en del psykisk!

 

Med mindre du får KRAFTIGE smerter eller der går flere måneder inden du får din mens, tror jeg ikke at lægen vil gøre noget ved det alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER