SuperKlar

Vand i benene... Hvor tidligt???

9 indlæg i dette emne

Som i nok kan gætte ud fra overskriften, vil jeg rigtig gerne høre jeres erfaringer med hvor tidligt i oplevede vand i benene??

 

Jeg runder 11+0 i dag (indtil andet bevises på onsdag til NF ;) ), og i går aftes kunne jeg tydeligt se hvor mine strømper havde siddet og mine ben har kløet helt forfærdeligt nogle dage... men er det ikke temmelig tidligt at det kommer? Jeg ved det lidt ligger i familien, men jeg ved ikke hvor tidligt min mor og søskende har mærket det...

 

Hvad siger eksperterne, skal jeg bare forvente det kun bliver værre og værre fra nu af, eller hvad?? og evt nogen godt råd til at slippe af med det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvor tidligt det kan komme, men jeg kender nogle gode råd. Venepumpeøvelser - altså hvor du vipper i foden. Benene op - og så skal du ironisk nok, sørge for at drikke godt med væske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i 25+0 idag og har ikke fået det endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvor tidligt det kan komme, men synes det lyder som meget tidligt. Jeg ville nok lige drøfte det med lægen. Bare for en sikkerheds skyld.

Jeg har altid lidt vand i benene (siger tak til generne fra min mor :P ), men det er ikke blevet værre under graviditeten endnu og jeg er 26+0 i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det lidt nogle dage i sidste uge og en gang i denne uge, (er 15+1 i dag)

 

Mine kollegaer siger at det er meget forskelligt, men det er ikke unormalt at man kan få det tidligt. Det bliver ikke nødvendigvis bare værre og værre - heldigvis! Og desuden kan gåture hjælpe på det og der findes også noget te  - har en veninde vis mor arbejder med helsekost, lad mig høre hvis jeg lige skal undersøge hvilken te

 

  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :)

Jeg har kun lige haft en enkelt dag med "strømpemærker" siden, og jeg kan se et mønster i at det er de dage hvor vi har lange undervisningsdage, uden ret mange lokaleskift!

Jeg kan konkludere at de dage vi har auditorieundervisning hele dagen kommer til at stå på løbeture på trappen i pauserne og venepumpe øvelser i toget hjem, for der er ikke plads til dem i auditoriet...

RikkeMy, det må du meget gerne, for jeg er alligevel gået over til te her under graviditeten (kaffen smager altså mærkeligt lige nu :wacko ) så kan lige så godt drikke noget der kan hjælpe lidt på det... Og så kan det da være mor også vil have lidt af det, for hun døjer også rigtig meget med det, så kan man jo lige give rådet videre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger :)

Jeg har kun lige haft en enkelt dag med "strømpemærker" siden, og jeg kan se et mønster i at det er de dage hvor vi har lange undervisningsdage, uden ret mange lokaleskift!

Jeg kan konkludere at de dage vi har auditorieundervisning hele dagen kommer til at stå på løbeture på trappen i pauserne og venepumpe øvelser i toget hjem, for der er ikke plads til dem i auditoriet...

RikkeMy, det må du meget gerne, for jeg er alligevel gået over til te her under graviditeten (kaffen smager altså mærkeligt lige nu :wacko ) så kan lige så godt drikke noget der kan hjælpe lidt på det... Og så kan det da være mor også vil have lidt af det, for hun døjer også rigtig meget med det, så kan man jo lige give rådet videre ;)

 

Min venindes mor har nu undersøgt det og det te som hun har må man ikke få som gravid, men hun har fundet disse piller (også naturmedicin) som man godt må få :) 

Natur Drogeriet Easy Legs 

 

Ved ikke helt selv endnu om jeg køber dem, kommer an på hvor galt det bliver, men man skal være opmærksom på at der går lidt tid før de virker.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer lige med en lille indskyldelse :-)

 

I matas kan man få nogle specielle strømper -eller det som man godt kan kalde for flystrømper! Det hjælper hvis man har "vand i benene" :-) Jeg tænker det måske kunne være rart til de dage hvor du så havde lange undervisningsdage :D

 

Og så som de andre siger -venepumpeøvelser er gode , og så smæk benene op når du kommer hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du heldig, at du skal til nf på onsdag allerede :O

Jeg er nu 11+3 i dag (ifølge tidlig scanning) og jeg har først fået tid D.30 december :(

Men det med vand i benene ved jeg intet om :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER