AnnikaF

Restaurant nær DRs koncertsal

9 indlæg i dette emne

Vi har efter meget møje og besvær (vi er nu på par nr. fem - min søster og svoger) fået pasning af drengene på lørdag og skal så i DRs koncertsal og se det store juleshow kl. 20. Og selvfølgelig ud at spise inden. Men hvor? Kender mange gode restauranter inde i byen, men når vi skal være der kl. 20 og der er juletravlhed at tage hensyn til, så er parkering og kørsel inde i byen ikke mega tiltalende.

Amager kender jeg ikke super godt - så. Nogle gode forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har efter meget møje og besvær (vi er nu på par nr. fem - min søster og svoger) fået pasning af drengene på lørdag og skal så i DRs koncertsal og se det store juleshow kl. 20. Og selvfølgelig ud at spise inden. Men hvor? Kender mange gode restauranter inde i byen, men når vi skal være der kl. 20 og der er juletravlhed at tage hensyn til, så er parkering og kørsel inde i byen ikke mega tiltalende.

Amager kender jeg ikke super godt - så. Nogle gode forslag?

Jeg kan ikke lige på stående fod komme i tanke om hvad der ligger på Amagerbrogade, men det er i relativ gå-afstand fra koncertsalen og ellers er det i hvert fald i bil-afstand. Det er som regel muligt at finde parkering i sidegaderne. Der er mange forskellige restauranter og en hel del af dem er vist ret gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken type/prisleje er I ude i?

The Dining Room i toppen af SAS-hotellet er klart et besøg værd, men er jo lidt i den dyre ende.

Ellers tror jeg I skal søge på Islands Brygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken type/prisleje er I ude i?

The Dining Room i toppen af SAS-hotellet er klart et besøg værd, men er jo lidt i den dyre ende.

Ellers tror jeg I skal søge på Islands Brygge :)

Gud ja, Bryggen! Det er da så nærliggende. Der vil jeg gerne slå et slag for Café Alma, hvis det ikke skal være alt for fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Cafe Alma ville jeg også umiddelbart sige! Det er hyggeligt og faktisk ret lækker mad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode ideer! The dinning room er desværre (midlertidigt?) lukket. Men vi har fået bord på Sky Bar på Bella Sky, deres menu ser virkelig lækker ud, så det satser vi på, at den så også er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan var sky bar? Kender flere der var skuffede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan var sky bar? Kender flere der var skuffede

Det var vanvittigt lækkert! Og simpelthen SÅ sød betjening. Vil bestemt anbefale det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok den må prøves en dag så :) tak for svaret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER