Ema

reaktion på øreringe???

4 indlæg i dette emne

Altså ved ikke rigtig hvad der foregår, men lige pludselig så reagerer mit ene øre på mine øreringe. Og der er med garanti ikke nogen af dem der er noget mærkeligt i.

Har godt nok haft en periode mens jeg var på barsel hvor jeg ikke har brugt øreringe så meget, kan det være det?

Hvad gør jeg for at afhjælpe det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså ved ikke rigtig hvad der foregår, men lige pludselig så reagerer mit ene øre på mine øreringe. Og der er med garanti ikke nogen af dem der er noget mærkeligt i.

Har godt nok haft en periode mens jeg var på barsel hvor jeg ikke har brugt øreringe så meget, kan det være det?

Hvad gør jeg for at afhjælpe det?

Rens ørerne i klorhexidin eller andet desinficeremde og så vasker/pudser du øreringene.

Så tag nogle ørestikker i guld (hvis du har sådan nogle) i i 2-4 uger. De må godt lige komme ud så du kan gentage rense processen et par gange, men ellers lade Dam blive i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok det vil jeg prøve.

Har dog vist ikke nogen guld, mon sølv kan gøre det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok det vil jeg prøve.

Har dog vist ikke nogen guld, mon sølv kan gøre det

Bare så rent som muligt. Min mor siger (Rød)Guld er bedst. Ved ikke om det er mindre allergi fremkaldene, holder mindre på bakterier eller???? Det virker i hvert fald for mig hvis jeg har haft "billige" øreringe i og fået en reaktion eller hvis jeg har gået 4-6 mdr uden øreringe og mind ører så svider efter nogle dage. Så skifter jeg til rene guld ørestikker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER