mille1981

Vintertøj i bilen

32 indlæg i dette emne

Altså det barn på billedet med jakken, er da på ingen måde spændt fast!!! Når Camille har overtøj på i autostolen, sidder selen så det jo "puffer" ud, og tøjet nærmest er presset helt ind til kroppen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det barn på billedet med jakken, er da på ingen måde spændt fast!!! Når Camille har overtøj på i autostolen, sidder selen så det jo "puffer" ud, og tøjet nærmest er presset helt ind til kroppen..

 

Nu er det jo ej heller min artikel og jeg siger ikke, at det ikke kan lade sig goere at spaende den fast, saa det ser ud til at det er, som det skal vaere :) 

 

Det, jeg tror, man skal vaere obs paa, er de kraefter, der er igang under et trafikuheld.... Et spaedbarn i armene paa en foraeldre vil vaere som 200 kg ved en opbremsning ved en hastighed paa 50 km i timen og dermed blive kastet forud. Det er bare for at give et eksempel paa, hvilke kraefter, der aktiveres. Saa selerne skal jo have muligheden for at goere det arbejde, de er testede til at kunne udfoere. Det er ikke med vinterjakker, de testes, det er bare det, der er min pointe :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig Camilla.. Je vil da også sige at jeg helt naivt INTET anede omkring dette - og jeg bestemt vil tænke over det i fremtiden.. Der er ingen grund til unødvendigt at udsætte ens barn for fare..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig Camilla.. Je vil da også sige at jeg helt naivt INTET anede omkring dette - og jeg bestemt vil tænke over det i fremtiden.. Der er ingen grund til unødvendigt at udsætte ens barn for fare..

 

Det staar jo heller ikke ligefrem boejet i neon ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har truffet et informeret valg ;) - dog er flyverdragt helst ikke noget vi lader hende køre med, men det sker på korte ture!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har truffet et informeret valg ;) - dog er flyverdragt helst ikke noget vi lader hende køre med, men det sker på korte ture!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER