Miranda

Ny herinde og ønsker baby

9 indlæg i dette emne

Hej

Nu har jeg luret herinde lidt tid og tænkte det er tid til at være lidt aktiv.

Min mand og jeg har besluttet at det snart er tid til at få et nyt medlem af familien :-) så droppede mine P piller for ca. 2 måneder siden.

Vi starter dog først projekt baby efter jul af flere grunde.

1) min mand arbejder i den anden ende af landet (kommer hjem hver weekend) indtil 1.juli og vil gerne have ham hjemme når jeg er højgravid.

2) Startede nyt job for 3 måneder siden, så vil gerne lige være der lidt tid inden det sker.

3) Vil have svært ved ikke at drikke i december, eller i hvertfald svært ved at forklare hvorfor jeg ikke drikker uden folk få mistanke (ønsker at det er hemmeligt)

4) Så er der lige den skitur som der er betalt for i starten af 2015

Jeg testede positiv med ægløsningstest sidste mandag (24/11) og tirsdag (25/11) og er overbevist om ægløsning onsdag (26/11), hvilket er dag 24 i min cyklus.

Manden og jeg sexede søndag den 23/12 dog uden udløsning der vi passer på.

I går, kun 7 dage efter ægløsning begyndte jeg at pletbløde lidt, hvilket jeg også har gjort i dag. Skal siges at jeg aldrig før i mit liv har prøvet at pletbløde eller haft brun udflåd. Mine bryster har været spændte og ømme siden ægløsning og synes jeg havde kvalme i dag (kan være psykisk).

Kan der virkelig have været en supersvømmer af af en sædcelle i præsæden som har fundet vej.....

Kan jeg virkelig være gravid?

Tankerne er mange idag. Og lige pludselig er alle de grunde som vi havde til at vente fuldstændig ligegyldig for nøj hvor jeg ønsker at jeg rent faktisk er gravid :-)

Håber ikke at det min menstruation som driller og kommer for tidligt (sidst var den mærkelig og varede 11 dage frem for de normale 4)

Kryds fingre for mig piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der kan sagtens have været en heldig svømmer i præsæden :)

Det er en meget usikker metode bare at trække sig ud inden udløsning, så du kan meget vel være gravid :)

Hvornår forventer du (ikke) mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan sagtens have været en heldig svømmer i præsæden :)

Det er en meget usikker metode bare at trække sig ud inden udløsning, så du kan meget vel være gravid :)

Hvornår forventer du (ikke) mens?

Ved godt at metoden er langt fra sikker, men chancen for graviditet er en del mindre....

Jeg ville bare gerne stoppe med P-piller lidt tid inden vi for alvor går igang, så de ikke er en hindring, da kroppen jo kan være påvirket flere måneder efter stop.

Og hvad det værste som kan ske.... En baby :-)

Forventer mens på onsdag. Men håber nu alligevel den udebliver ;-)

Håber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår jeg godt :)

Bliver spændende at se, om den er der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til - og spændende om der er så meget held i mandens "sprøjte" at du er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv pletblødningen var bare en start på mens som meldte sig i går :-(

tænk at man kan blive så skuffet over noget, når man oprindelig havde besluttet at vente et par måneder.

Nå, men det må betyde at jeg rent faktisk er helt klar, og vi bare skal gi den gas næste ægløsning frem for at være forsigtig.

Men er nu lidt bekymret over der kun var 8 dage mellem ægløsning og mens frem for de 14 som jeg læsere mig til der bør være.

Håber det er fordi min Cyklus ikke er normal endnu pga. P-piller, men at det snart kommer.

Har kigget i kalenderen og kan se at der også kun var 7 dage mellem formodentlig ægløsning (Ingen test men tegn fra min krop) og mens i første Cyklus efter P-pille stop, og der varede mens 11 dag. Tænkte at jeg ikke kunne regne med nogle længder i den cyklus, da kroppen helt sikkert stadig var påvirket af pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, og tillykke med din opdagelse over hvor meget du reelt ønsker en graviditet :)

 

Øv med mens, men der er håb forude -i skal bare i gang igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og rigtig meget held og lykke med beslutningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER