Little Miss

Bidro - starte forfra eller blot fortsætte?

10 indlæg i dette emne

Jeg har taget bidro indtil for ca 2 uger siden.

Jeg havde taget de 3 x 10 dage og var vist på 2 x 7 dage så manglede 3 dage med 2 og derefter 1 om dagen. Men så kom der en omgang kvalme som gjorde jeg ikke kunne tage piller og nu ferie.

Kan ikke finde ud f om jeg skal begynde forfra med de 3 x 10 dage osv eller om jeg bare skal tage 1 om dagen.

Hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du fortsætter bare med en tabl. Dagl. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du fortsætter bare med en tabl. Dagl. :kiss

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er mig der er tosset. Men jeg tænker at jeg vil tage 3 tk i 10 dage og gå ned til 2 osv som i denne cyklus. Kan læse at pillerne USA og Sverige er på 1000 mg. Vores er kun på 200mg pr pille. Så burde der altså ikke ske noget ved at tage lidt flere.

Er det helt hen i vejret ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er mig der er tosset. Men jeg tænker at jeg vil tage 3 tk i 10 dage og gå ned til 2 osv som i denne cyklus. Kan læse at pillerne USA og Sverige er på 1000 mg. Vores er kun på 200mg pr pille. Så burde der altså ikke ske noget ved at tage lidt flere.

Er det helt hen i vejret ?

Ups den røg lige afsted igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er mig der er tosset. Men jeg tænker at jeg vil tage 3 tk i 10 dage og gå ned til 2 osv som i denne cyklus. Kan læse at pillerne USA og Sverige er på 1000 mg. Vores er kun på 200mg pr pille. Så burde der altså ikke ske noget ved at tage lidt flere.

Er det helt hen i vejret ?

Ups den røg lige afsted igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du har haft pause, så ville jeg faktisk starte forfra.. SORRY, havde overset den første linje :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er mig der er tosset. Men jeg tænker at jeg vil tage 3 tk i 10 dage og gå ned til 2 osv som i denne cyklus. Kan læse at pillerne USA og Sverige er på 1000 mg. Vores er kun på 200mg pr pille. Så burde der altså ikke ske noget ved at tage lidt flere.

Er det helt hen i vejret ?

 

Det er vist mig der har haft skrevet i den anden tråd, at dem jeg har købt herhjemme (altså i Sverige) er på 1000 mg. Her var det 1000 eller 2000 man kunne vælge mellem. Og som jeg også skrev, så har jeg slet ikke mærket nogen forskel efter at være begyndt at tage dem - hverken positivt eller negativt eller har haft nogen mærkbare ændringer i cyklus. Så for mig at se, burde der ikke være noget i vejen for at tage 1000 mg. per dag. 

 

Det man måske skal være obs. på, er om der er tilsat andet til pillerne, altså andre vitaminer eller mineraler. Det har jeg i hvert fald set er tilfældet med nogle, hvor dem jeg tager er ren Gelé Royal. Så hvis der er tilsat andet, kan man måske muligvis komme til at overdosere dette, ved at tage flere end de anbefalede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm så bliver jeg også i tvivl :( Nå så må jeg lade flertallet råde og begynde forfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er startet på den her kur da jeg fik mens i fredags. Håber at det giver bonus sammen med Pergotime som jeg er startet på idag (og hold nu op hvor jeg allerede koger af Pergotimen!) Det virkede da i hvert fald da vi lavede Benjamin, dog tog jeg kun 1 gele royal dagligt dengang, så nu håber jeg det virker igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER