Mette

Hvad sover jeres børn ude i?

28 indlæg i dette emne

At man ånder bedre i uld, så risikoen for at junior sveder (og væske = kold og klam) er mindre.

MEN: i alle mine vuggestue år (altså som ansat ;) ) oplevede jeg INGEN der brugte ulddragt og de sov fint og var ikke hverken kolde eller for svedige eller klamme.

Edit: så konklusion: der er altid en grund til shoppe ny, hvis det er det man vil!! Men hvis det man har fungerer, og man er glad ved det, så synes JEG at det er tåbeligt at man skifter det ud.

 

 

Hehe, det er også derfor, jeg ikke har købt en - jeg sad bare og kiggede på en og tænkte "pretty, shiny, I wannit!" :whistling

 

Men det ér for plat, når nu det andet fungerer fint, så jeg gør det ikke. Jeg skulle bare lige høre, om der mon alligevel var nogen, der havde et genialt argument, jeg ikke havde tænkt på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At den er ikke uld????

Altså, jeg har ikke fundet et endnu, så han må nøjes med sin ESL-fleece :lol :lol jeg går og håber på at der kommer et JOHA lagersalg el lign så jeg simpelthen er NØDT til at købe en ulddragt fordi jeg jo sparer helt vildt mange penge :whistling

:lol Jeg krydser fingre for dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline sover ikke længere ude, men de 2 foregående år, har hun sovet i en strikket uldtrøje, tykke sokker, hue og vanter, og med et strikket uldtæppe over sin dyne de dage hvor det har været rigtig koldt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER