Klenz

Er jeg virkelig den eneste?

35 indlæg i dette emne

Håber der kommer flere herind..

Kender i andre steder man kan tilmelde sig en august termin ?

 

Ved ikke om de kører noget lignende på baby.dk? Er kun herinde. Men synes godt nok det er lidt dødt :( Håber det snart bliver bedre :) Der er i hvert fald et par positive testere i december-tester gruppen, så håber, at der snart kommer nogen flere herind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig herinde. Er idag 4+1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa! Dejligt, at vi bliver lidt flere herinde :glad

Velkommen til og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også nok være med til at sætte lidt mere gang i den... jeg har termin d. 1 august - har jeg lige fået at vide i dag... så skulle lige se om det blev juli eller august...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også nok være med til at sætte lidt mere gang i den... jeg har termin d. 1 august - har jeg lige fået at vide i dag... så skulle lige se om det blev juli eller august...

:yay det er også svært det på skelet mellem 31. Juli og 1 august det afhænger jo af flere ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgi da mærkeligt... Den øverste er med den lyse morgen urin, i morges... Den er næsten ikke-eksisterende! (Stregen altså)

Den nederste er fra i eftermiddags.... Hmm... Bekymringerne starter alt for tidligt!

De første dage var mine også mest synlige med eftermiddags urin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser ud til at jeg har termin 28/8 :')

Men mine test er i en uge nu ikke blevet mere positive :( så ved ikk om den holder..

Er 5+0 idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også endelig en positiv test d.d. 7+0, ja jeg måtte gå 3 uger over tid før den testede positiv, så nu håber jeg det ikke bliver en SA, som for 2 år siden. Men går alt vel kan vi hilse på det ny medlem d 24 august:-)

Og stort tillykke med jer alle sammen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også endelig en positiv test d.d. 7+0, ja jeg måtte gå 3 uger over tid før den testede positiv, så nu håber jeg det ikke bliver en SA, som for 2 år siden. Men går alt vel kan vi hilse på det ny medlem d 24 august:-)

Og stort tillykke med jer alle sammen:-)

Mange tak - og stort tillykke til dig også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg også endelig en positiv test d.d. 7+0, ja jeg måtte gå 3 uger over tid før den testede positiv, så nu håber jeg det ikke bliver en SA, som for 2 år siden. Men går alt vel kan vi hilse på det ny medlem d 24 august:-)

Og stort tillykke med jer alle sammen:-)

Velkommen til og tillykke til dig også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER