BabyMI

Strækmærker...

11 indlæg i dette emne

Nå, så bliver jeg altså en af dem med striber....allerede fra uge 26...blev lige ked af det et øjeblik,havde nok regnet med at gå fri...men i det store hele er det jo en biting! Er bare lykkelig over at lillepigen vokser som hun skal!

Nogen af jer der har forvandlet jer til tigere i løbet af natten? ;-)

Malene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, så bliver jeg altså en af dem med striber....allerede fra uge 26...blev lige ked af det et øjeblik,havde nok regnet med at gå fri...men i det store hele er det jo en biting! Er bare lykkelig over at lillepigen vokser som hun skal!

Nogen af jer der har forvandlet jer til tigere i løbet af natten? ;-)

Malene

Jeg fik striber allerede i uge 12 :-) så velkommen i klubben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke at jeg endnu har fået nogen af gravidliteten :) Men har så heller ikke lige gennemtjekket hver en centimeter:).

 

Men havde regnet med at få en del, for at lidt på lårene fra da jeg var teenager og bare fik former.... men tiden må jo vise hvad der sker:). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke voldsomt. Fik en lille smule til sidst sidste gang og det er indtil videre ( :goodluck ) kun dem man så småt kan se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for medlemskab i klubben ;-) ..det er nu meget rart ikke at være alene om alle de forandringer der sker i kroppen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har kun alle mine gamle striber, fra jeg var yngre. Der er endnu ikke kommet nye til samlingen, hvilket jeg ellers havde regnet med o.O men de kommer nok :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker for medlemskab i klubben ;-) ..det er nu meget rart ikke at være alene om alle de forandringer der sker i kroppen...

Ja helt bestemt.. Det er bare underligt , man siger jo at man ikke kan smøre det væk, fordi det er genetisk. Men min mor havde slet ingen.. Det undre mig lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt bestemt.. Det er bare underligt , man siger jo at man ikke kan smøre det væk, fordi det er genetisk. Men min mor havde slet ingen.. Det undre mig lidt..

Min mor havde heller ingen - så håbede lidt på det genetiske ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt, at det både er hormoner og vægtøgning og ligeledes, at kroppen skal smøres indefra. Så diverse cremer osv. ikke vil hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.... Jeg er den lille blå-stribede tiger allerede.... Men hvad fanden. Det er dét værd :wub.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået nogle endnu.

Fik ingen i min første graviditet, så håber at jeg også slipper denne gang - men ellers er der jo ikke rætti noget, jeg kan gøre ved det  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER