SweetAim82

Niv og stikken - er det normalt

7 indlæg i dette emne

Hej piger,

Så er jeg lige tilbage med et spørgsmål igen.

Er 5+4 og har i de sidste dage haft sådan nogle niv/ små jag/ stikken ( kan ikke beskrive det) det sidder sådan i siden lige over hoften agtig (altså lige ved side dellen:)) og har også trækken hen over lænden, men den del kan jeg godt læse mig til er normalt, men er der andre der oplever det der stikken/ jag? Altså det er ikke som sådan smertefuldt bare ubehageligt

Glæder mig til jeg når dertil, hvor jeg bare kan slappe af i det hele, men den sidste graviditet med uheldigt udfald gør at tankerne konstant flakker rundt...

SweetAim82

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oh yes, jeg havde både niven, stikken og jagen de første 10-12 uger. Og jeg er 25+0 i dag. Så det tror jeg ikke, du behøver bekymre dig om. Jeg spurgte min læge dengang, og hun sagde, det lød som tidlige ligamentsmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger,

Så er jeg lige tilbage med et spørgsmål igen.

Er 5+4 og har i de sidste dage haft sådan nogle niv/ små jag/ stikken ( kan ikke beskrive det) det sidder sådan i siden lige over hoften agtig (altså lige ved side dellen:)) og har også trækken hen over lænden, men den del kan jeg godt læse mig til er normalt, men er der andre der oplever det der stikken/ jag? Altså det er ikke som sådan smertefuldt bare ubehageligt

Glæder mig til jeg når dertil, hvor jeg bare kan slappe af i det hele, men den sidste graviditet med uheldigt udfald gør at tankerne konstant flakker rundt...

SweetAim82

Jeg har præcis det samme samt en brændende fornemmelse til tider. Det kommer tit ved en pludselig bevægelse. Jeg er 5+2 og er overbevist om, at det er ligamentsmerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det også rigtig meget de første 10-12 uger samt en del mens agtige smerter - og jeg er nået til 38+1 i dag - så håber for dig det er helt almindelig graviditets smerter. Jeg overvejede slet ikke det kunne være andet og regnede med at sådan var det nok bare  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tak for dejlige besvarelser, det gør at jeg kan få lidt ro i sindet, hvilket jo altid er godt at gå til ro med :)

Tak skønne piger, der kommer sikkert mange spørgsmål fremover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen ☺️

Er nysgerrig efter at høre hvad lægen sagde til den lyse blødning du havde i forrige uge ?

Knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen ☺️

Er nysgerrig efter at høre hvad lægen sagde til den lyse blødning du havde i forrige uge ?

Knus herfra

Hun beroligede mig så godt som man nu kan, og bad mig lige se tiden an et par dage. Hun sagde det bedste svar i forhold til om der er noget galt er en scanning men at hun syntes det var for tidligt.

Der har 7-9-13 ikke været noget siden, så det har nok bare været den hårde mave der gjorde udfaldet.

Og i dag har jeg så sagt velkommen til kvalmen fra helvede, så det er bare super eller noget :) ej ved der er andre der har det meget værre, det er bare lige det med at finde ud af at være i at have det skidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER