Guest

Hysteri

3 indlæg i dette emne

Jeg har et problem i disse dage. Det er ret underligt. Lige pludselig begynder jeg at grine fuldstændigt vanvittigt - over ingenting.

Det vil sige, det bliver ofte trigget af et eller andet, jeg synes er en lille smule morsomt - og så tager det komplet magten fra mig.

 

Så griner jeg i 5 minutter (til stor overraskelse for mine omgivelser) på den mest hysteriske måde; kan ikke få vejret, savler, bliver knaldrød i hovedet og i de værste tilfælde kan jeg komme til at gylpe/kaste op.... Det er faktisk lige sket - jeg endte med at kaste op ned i min kærestes saftevand. Det er ikke særligt lækkert...

 

Nogen der kender til den slags hysteri? Normalt har jeg det godt, er glad i graviditeten og ikke spor stresset. Så jeg forstår det ikke helt. Måske jeg er ved at gå fra forstanden? Min største bekymring er, at jeg er ved at uddanne mig til præst. Tænk hvis latteranfaldene fortsætter? Så kan jeg i al fald ikke forrette begravelser, og der er sikkert heller ikke nogen, der har lyst til at få deres barn døbt eller blive viet af en præst, der bryder sammen i krampelatter og kaster op ud over det hele :blink. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha jeg griner lidt af dit indlæg,

Med fornuft altså!

Men jeg tog mig selv i det den anden dag, hvor manden havde fået sat/hængt sin tandbørste på hylden på en meget akavet måde uden den faldt ned, ved et uheld. Da jeg åbnede døren til badeværelset, var dét det første jeg så, og jeg udbrød i er skrål af latter!! Hvortil manden kommer og spørger hvad det er der er så sjovt, og jeg kan næsten ikke få fremstammet det, fordi jeg samtidig havde tankerne om hvor tragikomisk det er at jeg står og flækker af grin, over hans tandbørste!! Mine øjne sprøjtede med tåre og jeg blev helt varm og ildrød i hovedet, hvortil jeg efter at have forklaret ham det, får kommentaren fra ham: "forhelvede skat.. *griner med* det er da godt sådan en graviditet ikke vare hele livet, så er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skulle gøre af mig selv med dine skøre flip altså" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg griner lidt af dit indlæg,

Med fornuft altså!

Men jeg tog mig selv i det den anden dag, hvor manden havde fået sat/hængt sin tandbørste på hylden på en meget akavet måde uden den faldt ned, ved et uheld. Da jeg åbnede døren til badeværelset, var dét det første jeg så, og jeg udbrød i er skrål af latter!! Hvortil manden kommer og spørger hvad det er der er så sjovt, og jeg kan næsten ikke få fremstammet det, fordi jeg samtidig havde tankerne om hvor tragikomisk det er at jeg står og flækker af grin, over hans tandbørste!! Mine øjne sprøjtede med tåre og jeg blev helt varm og ildrød i hovedet, hvortil jeg efter at have forklaret ham det, får kommentaren fra ham: "forhelvede skat.. *griner med* det er da godt sådan en graviditet ikke vare hele livet, så er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skulle gøre af mig selv med dine skøre flip altså" :D

Bagefter skulle jeg iøvrigt børste tænder, hvor jeg sagde til mig selv "ja, så var det heller ikke sjovere. Langt ude du får grineflip af det, barnligt". Og så er jeg nærmest på vej til at fælde en tåre over jeg tror min mand syntes jeg er lettere retarderet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER