louisef

Legetøj til 1 årig

5 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt bruge lidt inspiration

Andrea fik i 1 års fødselsdagsgave et køkken af både sin mormor & morfar og sin farmor & farfar, så det ene skal selvsagt byttes. Hun fik desuden en del brio og duplo. Hun har fra sin dåb en dantoy motorcykel, en Dukkevogn, og en dukkeseng.

Har i nogle gode forslag til hvad vi kan købe i stedet? Gerne en lidt større ting, som vi kan huske hun "fik" af mormor & Morfar? Vi overvejer en trehjulet cykel, men der er jo hundrede år til den kan bruges (og hvad vist hun foretrækker en sparkecykel til den tid?).

Så hvis i vil dele, hvad der har været et hit hos jeres 1-2 årlige, ville jeg blive meget glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske lille bord/stol sæt

Vigga elsker sin trehjulede cykel nu. Hun kan sagtens få fødderne på pedalerne men kræver at blive skubbet ;)

Bobles. Vigga elsker at bygge baner af sin bobles og det kan bruges længe.

Ting til haven. Gynge, sandkasse, legehus, børne-haveredskaber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun en "rigtig" dukke? Enten en Rubens eller babyborn fx?

Camille er SÅ glad for sin babyborn, og det er nok den ting hun leger mest med.. Hun har andre dukker men den er bare "speciel"..

Ellers ville en sandkasse være et hit også!

Du kan også få tilbehør til køkkenet, eller en højstol til dukkerne.. Camille laver tit mad til hendes babyborn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte også en Rubens dukke.

En lænestol i børnestørrelse til stuen ( aner ikke om ungerne gider dem, de ser bare så søde ud)

Wheeleybug

Bobles

Gyngehest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med en lænestol er også en god ide! Min datter elsker lænestol og hun ELSKER sin sækkestol, både til at lege med, hoppe på og slappe af i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER