Chell

Bløder i 11, uge

8 indlæg i dette emne

Hej med jer :-)

Jeg er ny her på siden, men har brug for lidt gode råd. Jeg pletblødte en smule i starten af min graviditet og blev selvfølgelig ret nervøs. Men efter at have lavet lidt research på nettet fandt jeg ud af, at det var ret normalt. Nu er problemet imidlertid dukket op igen og denne gang er der frisk blod og der er ret meget. Jeg har aborteret før og ved hvor meget man bløder der, så meget bløder jeg dog ikke nu, men nok til at jeg er blevet bange. Jeg overvejer at ringe til lægen mandag morgen og få en snak med hende.

Er jeg hysterisk eller gør jeg ret i at ringe til lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt klart ringe til lægen. Hellere end gang for meget end en gang for lidt.

Håber alt er i orden :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan ringe til fødegangen og snakke med dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber alt er i orden :kram2 Jeg ville da helt sikkert ringe til enten fødegangen eller vagtlægen nu.. Du skal da ikke gå helt til mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville også kontakte vagtlægen med det samme... Håber alt er iorden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne heller ikke vente til mandag, så jeg ringede til vagtlægen for lidt siden. Hun rådede mig til at lægge mig resten af weekenden og hvis det ikke er stoppet mandag morgen, så skal jeg kontakte min egen læge. Jeg håber og krydser fingre for at det holder op igen snart. Tak for svarene og de trøstende tanker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ville stadig ringe til fødegangen så du er helt sikker i din sag ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså læst, at man først kan ringe til fødegangen, hvis der er problemer efter uge 20? Ellers skal man kontakte vagtlæge eller egen læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER