jeanette33

16 mdr dreng vil ikke have kysse,kramme osv

12 indlæg i dette emne

Det er det samme her...

Han vil engang imellem gerne hænge på arm - men når han f.eks. slår sig, så stritter han ofte imod og bliver endnu mere sur hvis man tager ham op..

Jeg håber også det ændrer sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig det samme her med Storm på 12 mdr.! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh dejligt at høre jeg ikke er den eneste.. For man står jo selvfølgelig til rådighed hver gang så han kan søge trøst, men det er også svært når han ligesom ikke gider og bare går i stedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Storm falder og slår sig, og man tager han op for at trøste, så skubber han sig også bare væk, og vil ned igen.. Ind i mellem vil han gerne sidde ved siden af mig i sofaen, og se lidt tv, det er lissom trøst nok.. ;)

Må indrømme at jeg nød det en lille smule, da han var blevet vaccineret den anden dag, og kun ville putte hos mor da han fik feber om aftenen... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik kan også sagtens finde på fx at komme hen i sofaen til mig med en bog eksempelvis og sætte sig på mig eller ved siden af.. Og han har ikke noget imod der at blive nusset i håret fx. Nogle gange tager han faktisk min hånd op til hans hår og kører rundt for netop at vil nusses.. Dog gider han hverken kram eller kys og det er lige meget hvem det er.. Når jeg fx henter mig ser han mig og kan godt komme med et hurtigt lille smil og så løber han igen .. Og det samme sker når jeg aflevere ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har heller aldrig sovet inde ved os i sengen da han hellere så vil lege og ikke sove.. Der er meget krudt i ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har heller aldrig sovet inde ved os i sengen da han hellere så vil lege og ikke sove.. Der er meget krudt i ham

Præcis det samme her.. <_< Ind i mellem ville det bare være lettere, at kunne tage dem med ind i smørhullet når de er tryghedssøgende, istedet for st skulle sidde ved siden af sengen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcist det vil dælme være skønt hvis de gad det indimellem .. :-) Men det kommer nok håber jeg da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total omvendt dreng. Kys, kram, hænge på arm, sove i smørhullet, sidde på skødet.

Det er hyggeligt, meeeeen også hårdt!

Jeg drømmer nogle gange om at det er lidt omvendt, bare en gang i mellem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har total omvendt dreng. Kys, kram, hænge på arm, sove i smørhullet, sidde på skødet.

Det er hyggeligt, meeeeen også hårdt!

Jeg drømmer nogle gange om at det er lidt omvendt, bare en gang i mellem!

Jeg kan sagtens følge dig sødeste.. En blanding ville være rar for os begge! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens følge dig sødeste.. En blanding ville være rar for os begge! ;)

Meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER