Guest

konkurssalg i LIC Herlev og Aarhus

4 indlæg i dette emne

Normalt kan man kun handle der, hvis man er medlem, men grundet konkurs er der nu åbent for alle 4 dage i Herlev fra i dag til søndag i Herlev og i næste uge i Aarhus. Bortset fra Louis Poulsen, der kun er sættes 25% ned, fratrækkes der 50% ved kassen. Man kan bl.a. købe lego, bobles og også en masse voksenting såsom George Jensen. Jeg gætter på, man skal være hurtig for at få fat i de gode ting - jeg tager afsted til Herlev om lidt og kan evt. lægge en update op senere i dag, om det er turen værd :)

 

Fra deres egne oplysninger:

Åbningstiderne er i denne uge i HERLEV - Turbinevej 9, 2730 Herlev:

Torsdag 6. nov kl.10-20
Fredag 7. nov kl.10-20
Lørdag 8. nov kl.10-17
Søndag 9. nov kl.10-17

I næste uge gælder det Aarhus - Jens Olsens Vej 9, Skejby, 8200 Aarhus N.
Torsdag 13. nov kl.10-20
Fredag 14. nov kl.10-20
Lørdag 15. nov kl.10-17
Søndag 16. nov kl.10-17

En FAQ følger med alle jeres mange spørgsmål!
Vi kan dog oplyse, at I ikke behøver medlemskort. Salget er for alle jer og jeres familie samt venner og der skal ikke vises noget i indgangen. 
Vi tager dankort og kontanter. Vi er ved at få afklaring på om der kan betales med mastercard, men dette er ikke sikkert endnu! 
Der kan IKKE bruges kort fra det tidligere LIC eller forbrugsforeningens kort.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er kaos. Mega lang bilkø og mega lang menneskekø udenfor butikken, så vi droppede det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kaos. Mega lang bilkø og mega lang menneskekø udenfor butikken, så vi droppede det...

Så vildt at det står skrevet på TV2 nyhederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info - min mand er udlært i LIC i Århus - så kunne ske han gerne lige ville ud og se det en sidste gang og sige farvel til butikken (og hey kan jeg måske score mig noget Georg Jensen eller Bobles så er jeg også helt tilfreds) Håber dog ikke på samme mængde mennesker herover men det er sgu nok utopi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER