Oprettet October 31, 2014 Hej alle sammen. Så var jeg til scanning igår, og har 3 æg på venstre æggestok, som det eneste :) 1. på 15 mm og 2 på 10 mm.. Jeg har taget GonaliaF i 4 dage, men for at de sidste 2 kan komme med til næste uge, skal jeg tage GonaliaF i dag og i morgen.. Første gang jeg skulle igennem insemineringen, havde den ene kvinde på klinikken glemt at jeg skulle have ægløsnings sprøjte, så det skal jeg tage på søndag kl. Hold nu fast, 23.45 så mutti må lige sætte vækkeuret til så jeg får det gjort... Så nu skal jeg bare tage en masse indsprøjtninger og så insemineres på tirsdag kl 11:45.. Årh jeg håber det går godt.. Men fik spurgt hende jeg oprindeligt går inde ved, hvor mange forsøg der er, i det private, og de plejer at tilbyde 6 stk. og da jeg har barn i forvejen, kan jeg ikke komme igennem det offentlige og derfor kan jeg kun være i det private, men lykkedes det ikke med insemineringen så er det reagensglas forsøg, men jeg håber da så inderligt at det lykkedes igennem dette, og gerne snart.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Håber den er der denne gang :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Krydser finger for, at alt falder i hak og I får jeres lille vidunder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2014 Lyder til at der er fine æg på vej! Pøj pøj! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2014 Håber det lykkes for jer i denne omgang :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites