tinaclemens

1. fødsel

1 indlæg i dette emne

18.01.05 blev jeg indlagt på Næstved sygehus sidst på eftermiddagen da man mente jeg havde fået forstoppelse efter at jeg var faldet om på toilettet på vores daværende restaurant. Men de kunne ikke finde noget men ville gerne have jeg blev til dagen efter til opservation. Manden var på besøg til kl 22.00. jeg tog et bad og gik i seng ved 23 tiden.

19.01.05 kl 04.00 vågnede jeg med et smel i ryggen pga veer..... nåååå det er sådan de føles.... jeg tog et langt varmt bad og fik smertestillende, men ligemeget hjalp det. kl 05.30 blev jeg kørt på fødegangen og der blev ringet efter manden. Pga travlhed blev jeg liggende på gangen..... helt alene.... og med mange veer.... kl 06.00 er jeg 4 cm åben og har tegnblødning. Jeg får ilt da jeg kommer ind på fødestuen og manden ankommer lige efter ca. 06.40. kl 07.10 er der vagtskifte. da ny jm ankommer er livmoderhalsen helt åben og mine presseveer starter. da julie´s hjertelyd falder bliver der sat elektroder fast på hendes hovedbund. 07.15 hoved står på bækkenbunden. Da hun stadig har lav hjerterytme bliver der lagt kop, men den springer af og der blir lavet klip i mellemkødet. kl 07.44 fødes Julie på 3960g og 56cm og apgar 10/1 og 10/5. Manden klipper naglestrengen. Moderkagen fødes uden indgreb 07.55

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER